2010. október 13., szerda

4kézlábon

Nem tudom mondtam-e már de Imádom a kis Lurkónkat! Tegnap délután olyat csinált amilyet én még nem láttam (és igen se nem vettem észre.. :)) A Kicsike kitolta magát 4kézlábra! Olyan kis édes volt ahogy ott rugózgatott, azt 1xer csak hopp 2 térd 2 kéz a padlón, poci a levegőben! Eddig csak pörgésben volt jó, meg közepes a hátrafelé kommandózásban de most ez is megvolt! Asszem lassan előszedhetjük a dugókat a konnektorokhoz, meg a biztonsági zárakat 1-2 szekrényhez, meg a hűtőhöz.
A másik újdonsága Csupikának pedig a szexualizálás...eddig csak Anya szopikardigánját akarta minduntalan letépni, de most új dolgot eszel ki. Ha Nic felteszi a lábára, hogy szokja a 4kézlábas létet a földön, akkor párzó mozdulatokat kezd el végezni az Anyja ölében. Hát nem elég, hogy a ciciket elvette tőlem majd 9 hónapja mostmár az egész Anyukát akarja???? Ellenlépéseket kell fogaknasítanom!! :)) Ebből a gyerekből 1 kis Casanova lesz szerintem!
És a harmadik. Kaptunk 1 vízi békát ismerősünktől...ez amolyan felhúzható zöld levelei brekus, amit rá kell tenni a vízre azt kotor előre. Na megkapta a gyerek.. felveszi.. megfogja a lábait.. hmmm a béka megállt , visszadobta a vízbe, béka ismét elindult..pechjére.. a gyerek iszonyat elkezdte csépelni... Istenemre mondom nem lettem volna szegény jószág helyében! Szóval a békák is retteghetnek.. még 1-2 év, és jaj lesz nekik..is!
És van 2 videóm is! Ezek 2 naposak.
Csupi 01  Csupi 02

5 megjegyzés:

szokei írta...

A Csupi01 videot nem játsza le. Amúgy gyanúsan kicsi.1,9 MB. Nem értettem rendesen, de Nic németül beszél a kis Cassanovához,

Unknown írta...

És akkor csak eljön az a nap, mikor minden reggel a felporszívozok, felmosokkal fog kezdődni... és barikád építésekkel, amikről az gondolod, hogy nem győz le, de lefogja.. :))

Zsófi írta...

hurrá :) hamarosan futni fog!

Axa írta...

Bocsika nem néztem ide 1-2 napig, csupi1et mindjárt cserélem!!

Axa írta...

És Igen Az az a gur gurr egérke keres 1 kis házacskát nevű német mondoka amit Nic mond :)