2010. február 8., hétfő

Gyorsjelentés

Sziasztok!

A tegnapi éjjel is tápszer mentesen tellett, habár volt egy két és félórás "laza" kis menet, ahol 22 - 0:30 között már mindent kipróbáltunk a tápszeren kívül, a végén már fenyegettem Csumpit, hogy kiteszem az erkélyre, ha nem alszik el, a végén elaludt (én is többször asszem majdnem)
Ma túlvagyunk az első orvosi vizsgálaton, anyuka rendesen be volt parázva, hogyan és mint lesz, de szerencsésen alakult, csak a rendelőben sírt, amikor kijöttünk (meg a vizsgálat alatt, de ha neked is álmodból felverve hideg UH zselét tesznek a hasadra, fejedre, Te is sírnál). Leletek tök OK. Jövő héten még két vizsgálat.

A gyorsjelentés lényege, hogy gyorsnak kell lenni. Csumpi sírdogál, 2 óta aludt, most van 17, itt az ideje egy újabb etetésnek!

Pusszantás:
N.

3 megjegyzés:

szokei írta...

Ha álmomból arra ébrednék, hogy hideg zselével kenegetik a hasam és a fejem, akkor nem én sírnék, hanem aki felébresztette az alvó szörnyeteget. :))

Nico írta...

:))
Mondjuk annak a hölgynek, aki a zselét nyomta, szerintem többen elnézték volna ezt a műveletet, csinos is volt, meg kedves is :)

(elnézést!!!)

szokei írta...

Semmiféle csinos lány ne nyomjon hideg zselét az alvó babámra. Rám ... foglalt vagyok. :)))