2010. február 25., csütörtök

Ez egy ilyen nap

Ma kétszer is voltunk sétálni Csumpival és anyukámmal. Az egyik tervezett volt, a másik nem annyira. Eddig - huh, ez úgy hangzik, mintha már vagy negyvenszer sétáltunk volna, pedig csak párszor - délutánonként mentünk, de azt találtam ki (mindennel magyarázom a hullámzó "tej helyzetet" -, hogy biztos azért van du kevesebb, mert nem pihenek, hanem sétálok. R-GO: menjünk de sétálni!
Na ezen felbúzdulva etetést követően (ami amolyan tízórainak is beillett) összecsomagoltuk a gyerkőcöt, és go! Gondoltam meglepem a kollégákat meg azt a pár embert akiknek első körben a cégnél szívesen megmutatnám a lurkót, úgyhogy telefont is ragadtam. A találati arány az angol-magyart idézte: 3:2. 3 nem elérhető, mivel vagy Debrecen, vagy Bp, vagy épp Bp felé tart. De 2 megvolt, igaz ebből 1 (HG) épp Mohács felől jött vissza, de kibekkeltem a "csoszogós babakocsis" tempóval, hogy ő is lássa :)
Délutáni nem tervezett sétát Balu "indokolta". Mikor hazajött, olyan volt mint egy madárijesztő, csak nem az Óz-ból való helyes fajtából :( Anyuval ágyba parancsoltuk fél 5-kor, és etetés után összeszedtük a gyerkőcöt, és leléptünk, nehogy a szokásos sírás / altatás hangzavarral megzavarjuk. Gondoltam, meglátogatjuk Mártit és a "csajokat" a terhestornáról, erre nem épp ma maradt el, mert Márti is Bp-en van? :( Na ez sem jött be, de majd legközelebb!

Most én virrasztok, a Kis Madárijesztőmet aludni küldtem, mert du csak 1 órát tudott. Mivel nekem nemsokára újra etetni kell, nekem már nem érdemes lefeküdni, de Balu tud egy órát aludni, majd a "végére" keltem, addig is pótolja az alvást. Ma én nyertem eddig, ha jól számolom bennem 1 órával több alvás volt /van, így elértem a cca 6 órát 24 óra alatt, az már jónak számít :)
Addig is elintézem a bankügyeket, benézek a postaládámba, és megyek "anyarobotolni".

N.

1 megjegyzés:

szokei írta...

Gyere Pestre ha már mindenki itt van. Gyalog kicsit sokáig fog tartani, de majd nagyon örülünk nektek. :))