2010. február 1., hétfő

Baba off-topic bejegyzés

Amíg itten a tejfakasztó homo gyógyszerem szopogatom, egy kis baba off topic megjegyzés kívánkozik ki belőlem, ezúttal kampány ügyben. Aki nem bírja a politikát, inkább ne is olvassa tovább!

Az elmúlt napokban több hírforráshoz is hozzájutottam (TV, újság), ami tele van a kampány nyugdíjreform részeivel. Mindkettő oldal ezerrel gyúr a nyugdíjas rétegre, és ijesztgetik őket a 70 éves korhatárral, meg a 70 %-kal kevesebb nyugdíjjal, stb. És a legszebb az egészben, hogy a nyugdíjas réteg - jó nagy szavazótábor, értem én a piros és narancs fiúkat - mindent bevesznek. Már elnézést, de néha olyanok mint egy kis birka csorda, gondolkodni - tisztelet a kivételnek - nem nagyon tudnak. Mert akkor azt is tudhatnák, hogy aki most már nyugdíjas, annak nem kell visszamennie dolgozni, ha megemelnék a korhatárt, meg nem fogják csökkenteni a nyugdíjukat.
Akárki is nyer, hozzá kell nyúlni a nyugdíjrendszerhez. De bakker ne ezzel kampányoljanak, mert addig nincs értelme hozzányúlni, amíg nem oldják meg a születések számának módosítását (támogatják, hogy bizonyos helyeken 8-10 gyerek szülessen, akik nem végeznek iskolát, nem lesznek "termelő réteg", csak "eltartott réteg", míg ahol "termelőket" nevelnének, oda nem megy támogatás, nem oldják meg a közmunkát, nem oldják meg azt, hogy aki nem dolgozik, ne is egyék ... bocs, drasztikus voltam!). Mert amíg ezekkel a kérdésekkel nem foglalkozunk emberi, kisebbségi meg mittomén milyen jogok mögé bújva, addig szabhatják a nyugdíjreformot. Mert azt csak hitelből lehet finanszírozni, mert a pénztárcából csak annyit lehet kivenni, amennyit betettek. De túl nagy a kihívás, és túl nagy lenne a felzúdulás. Elég csak arra gondolni, hogy már a szociális kártyánál is akadt olyan ombudsman, aki megkérdőjelezte, hogy feltételekhez - és nem szabadon költhetőnek - veszik a segélyt. Én is akarok egy ombudsmant! Szocpolt akarok akkor is, ha már elmúltam 35 éves, és vagyok olyan hülye, hogy szerencsétlenül későn találkoztam a párommal, akivel előbb megismertük egymás jó és rossz tulajdonságait, majd ezután vállalkoztunk közös életre és szaporodásra, mert nem szeretnénk 2 év után elválni. De így kifutottunk a 35 évből!

Kidühöngtem magam, a bogyó is elolvad lassan, megyünk kicsit pihenni. Pittának igaza van, egyre többet írunk a blogba, alakulnak a napjaink, lazulunk, kezdjük feltalálni magunkat:)

Millió csók!
N.

4 megjegyzés:

szokei írta...

Sajnos az évek előrehaladtával a szellemi képesség csökken, ezért egy bizonyos korosztálynak előbb-utóbb mindent be lehet adni.
Én az összes ombudsman kizavarnám a földekre kapálni. Nem tudnak mást csak okoskodni.
Mi ez a 35 éves szabály?
Írjatok csak és sok képet kérünk.

Nico írta...

A korábbi szocpolnál 35 éves kor feletti "egyedek" nem kaptak már házépítésre semmit ... öregeknek számítottak talán? :)

szokei írta...

Igen erről hallottam.

szokei írta...

Micsoda talpak. :))