2010. február 19., péntek

Csík tolja a repülőt?

Az egyik nagy drogérialáncnak (R betűs) van egy olyan akciója, hogy ha x db matricát összegyűjtesz, akkor a köv vásárlásnál minden cikkből -15% lejön. Anyuméknak meg nekünk is összejött a mennyiség, terveztük már egy ideje, hogy az egyik bónfüzetet levásároljuk, ma volt a napja. Előtte szépen listát írtunk Baluval, volt rajta minden, a babának is, mivel a törlőkendő meg a pelenkázó alátét nagyüzemben fogy, és R-est használunk (a bolt tőlünk vagy 300 méterre van, soxor nem nézegetjük, hogy mi hol olcsóbb, mert itt gyalog is megvesszük, máshol meg benzinktg is megy rá).
A lényeg, hogy anyuval találkoztunk a bolt előtt délelőtt, és bementem. Nekem cca 20 termék volt a listámon, anyunak csak pár, de azok mosópor, meg öblítő, ami nem két deka. megkérdeztem az eladót, hogy a kedvezménynél van-a vmi ár vagy mennyiségi korlát, nemleges választ kaptam, úgyhogy akkor gyerünk, vásároljuk ki őket a pelenkázó alátét készletből :)
Ebben a boltban a bejáratnál csak kosarak vannak, de megláttam az egyik polcrendszer előtt 3 kiskocsit, meg is örültem neki, legalább kényelmesen tesszük bele a kismillió cuccost. El is mentem érte, mire a pénztáros "kedvesen" rám szólt, hogy "A kocsi a személyzeté, azzal pakolnak, a vásárlók csak kosarat használhatnak!" Szó szerint. Én köpni nyelni nem tudtam! És akkor mit képzel, mibe pakolom a vásárolni valót????? (ha csak egy mosóport veszek, meg egy öblítőt, meg egy 8-as WC papír tekercset, már az sem fér be a kosárba).
Jó kislányként 3 kosárral nekiindultunk anyuval vásárolni, tele pakoltuk csumára, majd beálltunk a sorba (nem vettem mindent, mert nem volt több hely, és több kezünk), ahol láttuk, hogy a 3 kiskocsi továbbra is érintetlenül ott porosodik ahol előbb voltak. Jól felment a pumpa, alig blazírt hangon a sorban úgy, hogy a pénztáros is hallja megjegyeztem anyunak a tényállást, és azt, hogy ha a vásárlók nem használhatják a kiskocsit, akkor nem, de akkor nem is vásárolok annyit, amit terveztem, ha ez jó a boltnak, akkor lelkük rajta...

Már lenyugodtam, tudom, hogy igazából a boltvezetőt kellett volna kérnem, vagy a vásárlók könyvét, vagy kijönni a boltból. Egyiket sem tettem, meghajoltam a "csík" előtt :(

Ps: Balu hullámzó hőmérsékleti térképet mutat, aminek annyira nem örülök, de láza legalább már nincs. Csumpi alszik, én várom a szülésznőt, jön látogatóba (remélem, most sikerül találkozni Vele, meggyógyult)

2 megjegyzés:

szokei írta...

Írj a Homárra, azt általában olvassák a nagyobb bolthálózatok.

Axa írta...

Hmm jó 5let.. lehet elküldjük nekik...köszi!