2010. február 5., péntek

7vége elött

Istenem! Végre vége! Ennek a dolgos 7nek. Első hetem volt teljes műszakban, kevesebb alvással, és nagyon sok melóval. Azt hiszem megemelem a kalapom magam előtt! Egész jól bírtam! Az éjszakákat és a nappalokat is. Bár bevallom tegnap volt egy mélypont a melóhelyen, olyan fél 5 körül (amúgy fél 4ig tart a munkaidőm) de hál Isten kaptam 1 tábla csokit még előtte nap..vagy aznap, és bezabáltam az egész táblával. Na az kellet, mert az aksik vészesen közeledtek a 0-a felé.
A héten vásárolgattunk még ezt azt, pl pocimelegítőt, amiben cseresznyemagok! vannak. Állítólag tök jól melegszik, és jól tartja a meleget. Na majd kipróbáljuk, ha kell.

Csumpor hálisten jól van (újabban így hívjuk :) ) szépen hízik, kilógrammban, nagyokat alszik, igaz 1-2 esténket azért már megkeserítette, de ez még nem a világ vége. Nic is egyre jobban van, ha teheti elmegy sétálni, igaz egyenlőre csak kisérettel, hogy visszanyerje az erejét.

A hétvégén meg tesztelni fogjuk milyen a tápszer nélküli élet! Lehet lesz 1 kemény éjszakánk de kipróbáljuk!

Puuszantás!
Balu

2 megjegyzés:

szokei írta...

Az én aksim is majdnem lemerült. Most töltöttem rá egy tábla Milka Happy Cowst. Mindenről beszámolót kérünk és sok-sok fotót. :))

Axa írta...

Helló Pittám! A fotókat folyamatosan töltöm a kep.tar.hu-ra :) A beszámolót meg igérem csepegtetem/jük! :D