2010. január 1., péntek

2009

Ez az év is elmúlt. Sok mindent megtanultam, megváltozott:
- voltunk Belgiumban a csoki és a sör hazájában :)
- voltunk nyaralni (ismét egy horvát szigetet ismerhettünk meg)
- megtanultam pingvin móduszban közlekedni, illetve úgy lépcsőzni, hogy nem látom a hasamtól, hova is lépek
- életemben először élőben a Hungaroringen hallhattam az F1-es gépek motorzúgását!
- elnyertem egy "magasabb" állást, amit nem sokáig élvezhettem, mert...
- Pocaklakó inkubátor lettem :D

Most jön 2010, amikor Pécs Európa Kulturális Fővárosa lesz Essen és Isztambul mellett és megismerjük a Babócánkat személyesen 9 hónap belső mocorgás után. Hát állunk elébe :))))

Mindenkinek Boldog, minden kívánságát teljesítő új évet kívánunk!

5 megjegyzés:

Zsófi írta...

Boldog új évet nektek is!

Zsófi írta...

Valahol már egyszer kérdeztük a neveket. :) Leírjátok mégegyszer, hogy milyen nevek vannak versenyben? És a babóca nemét illetően valami tipp? :)

Nico írta...

Ha kisfiú, akkor Áron, ha kislány, akkor Lili.
Baba nemre tippek vannak, a család egyik fele ránézésre (hasforma) fiút mond, a másik fele érzésre kislányt, úgyhog ydöntetlen. Az UH felvételen kétszer is látta már doki, meg a majdnem szülésznőnk is megnézte, neki van egy 60 %-os tippje, azt elküldte egy digitális lezárt borítéákban, de nem nyitottuk fel, úgyhogy döntetlenre állunk :) Én pár napja egyik éjjel úgy éreztem, hogy kislány lesz ... de nem tudom miért... nem tudjuk, de már csak 5 hét és kiderül :)

Zsófi írta...

Jól bírjátok :) Én már megőrültem volna, ha nem tudom a gyerek nemét :) Szép neveket választottatok!

Nico írta...

Köszi :) Azért van előnye, hogy nem tudjuk, milyen nemű lesz, mert így nem veszünk ész nélkül babaruhákat, mert eléggé korlátozva van a színvilág, ill. a feliratok is sokszor már lehetetlené teszik, hogy megvegyünk pl. egy kiskabátot... na de majd ha kiderül, ajajajajajaj :D