2010. január 4., hétfő

Őőőrültekháza

Ez a mai nap kész őrültek háza volt... elég annyi, hogy talán 11 körül bírtam kimenni a wc-re...állandoan vagy jött valaki, vagy a főnőknek kellett valami, vagy a telefon csengett. Reggel ugye korán keltünk, hát nem mondom bírtam volna még egy 3 órát szunyálni. Aztán irány a Megyei Korház. Az elején kint nagy logó hogy ők bizony már a PTE égisze alá tartoznak. Odabent aztán a szokásosnak mondható "egyetemi kavalkád" fogadott minket. Az idöpontos néni mondta, jó, hogy csak a dokinkhoz jöttünk, mert se UH-ra se NST-re nem tud adni időpontott hozzáférés hiányában. Sikeresen elkaptunk 1 Dokit - Nic régi ismerősét - tőle tudtuk, hogy a Megye meg az Egyetem Korházi rendszere azonos alapokon nyugszik, csak az adatbázis kicsit más. És ennek összefésülése ugynézki problemákba ütközik. Oké, hogy sok az adat, de pár hete már tudják, hogy integráció lesz. Mit csinálunk ilyenkor??? JÁ! Időben nekiálunk a 2 rendszer integrációjának. De itt nem ez történt. Vagy a szokásos Egyetemi - majd mindent az utolsó utáni pillanatban - eljárás miatt bukott meg a dolog, vagy a Pesti cég - aki csinálta a programot - próbál leakasztan pár nullával ellátott 1-est, és talál ki mindig valamit, hogy ezért vagy azért nem megy a két adatbázis összesfésülése.
Doki után Nic-et  hazavittem majd irány a meló; ahol a címben leírtak miatt majd 5-ig bent tartozkodtam. Utána még visszavolt egy "kis" maszek, ami ugyancsak eltarott 3 órát, így laza 8-ra haza is értem.
Na de ami a lényeg, a tegnapi képeket leszedtem, ízelítőnek felteszek párat. Let see!


5 megjegyzés:

Zsófi írta...

Ezen már meg sem lepődök. Ej, ráérünk arra még, minek bármit is időben elintézni... :( Végül sikerült valahogy időpontot szerezni a vizsgálatokra?

szokei írta...

Minek időpont? A gyerek majd kibújik 2-4 hét múlva. :)))

Nico írta...

Ma találkozom a szülésznővel, azt mondta, ő majd szerez - valszeg péntekre, de maj dkiderül és beszámolunk róla :)

szokei írta...

Jól látom? Az első képen a 1. Lady fagyoskodik?

Axa írta...

Ön azt teljesen jól látttya! :)