2010. január 11., hétfő

Axapillow és egyebek

A hétvégén kitaláltam, hogy miből fogunk meggazdagodni. És ezt le is írom, dokumentáltan kéretik ezt most úgy venni, hogy ez a mi ötletünk, nem ellopható, szabadalmaztatott BAH! :) Ez pedig az Axapillow, vagy magyarul: Axapárna :)
Az előzményhez annyi, hogy egy ideje már a szoptatós párnával sem igazán tudom úgy gyűrni a dolgokat, hogy normálisan tudjak néha pár percre hasra feküdni, kímélve az igencsak hasogató hátamat. Felfedeztem azonban, hogy a Zuram ergonomialag úgy van kialakítva, hogy "használható" ilyen célra: hasrafexik, a dereke görbületébe belefér a mellizomzatom helyén növekedett két izé, míg a popsija "alá" a combjaihoz pedig elfér a pocakom. Ha mindezt poló nélkül alkotjuk meg (18+), akkor még szaglászni is tudom közben, ezzel nemcsak fizikai élményt (hát tehermentesítése), hanem érzelmi élményt (szeretem az illatát na, van ez így) okoz nekem. Az Axapillow pedig egy, a kismamák számára kifejlesztett gumipasi hátső részleg lenne, kívánság szerint bőrrel azonos bevonattal, amit a megfelelő illatanyagokkal férj/pasi/szerető/egyéb állatfajták illatanyagával lehetne bevonni, és ezen lehetne relaxálni. Ugye milyen jó ötlet? :DDDDD

Az egyebek kategóriát is kifejtem, habár csak gyorsan:
  • 7végén FRZS Team volt nálunk, hogy mekkorát röhögtünk, komolyan, fogni kellett a hasam, de most szó szerint. Szegények éppen lakásfelújítás projektben vannak, és mit ne mondjak, "édesek" a leendő szomszédaik :(
  • elkészült nagy segítségek árán (ezúton is extra köszönet Anyósomnak!!!) a Babóca takarója + két kicsi pléd, ezzel kis pénzt takarítottunk meg, mégha időt nem is.
  • Vasárnap olyan szintre vittünk a tunyulást, hogy csak na. Annyit mozogtunk, amig elvánszorogtunk Anyukámékhoz ebédelni, ennyi volt az egész. Különben döglés, alvás, Balu kicsit gépezett, no vasalás, mosás! (az maradt mára)
  • elintéztem pénteken a céges telefonszámom átírását, közben kijavítottam a mobil elő hívó számokat, újabb pipa a listámról
  • elindult a pécsi EKF év, a megnyitót a TV-ben néztünk Baluval, nekem tetszett :)
Ma megint doki járat volt, de arról majd later, újabb egészségügyi katasztrófa, meg emberi hülyeséggel találkozhattam, de a lényeg, hogy velem és Babával minden OK, szombaton megyünk NST-re. Baba méret legutoljára 3 kg volt, de azóta nem saccoltak, és ez is olyan, hogy el lehet azt rendesen számolni, úgyhogy nem 100 %-ban mérvadó.

Millió pusszantás!
N.

4 megjegyzés:

szokei írta...

Belőlem nem fogtok meggazdagodni. Nekem nem kell az Axapillow. :))
Nagyon drukkolunk. Várjuk a híreket. Webcamerés közvetítés lesz a szülésről, vagy az otthoni percekről? :))

Axa írta...

Az AxaPillo csak kismamáknak van a Kispapák max modellt állnak! :)

Zsófi írta...

Nekem tetszik az ötlet, bár be lennék szarva, hogy összenyomom a gyereket hason fekve :)

Nico írta...

Pont az a jó benne, hogy nem nyomod össze, mert ott van egy kis rész, ami eléggé puha, hogy tartsa is a hasad, de helyet is ad a Babának :)