2010. január 30., szombat

Az első 2 hét statisztikája

Hát akkor nézzük: Mivel az én agyam egyik fele kreatív a másik fele pénzügyes, jöjjenek most a tiszta számok:
  • Súly: befelé 65 itthon 1 hete mérve 60. Mindez ohne fogyókúra, sőt! Zabálok mint... éjjel kalács , rétes, meg ami van; ennek ellenére, a combom, eltűnt, cellulitis 0.
  • Tejtermelés: az elmúlt napokban 50% a tej-táp arány, van amikor ennél jobb. Célunk a 120%, az 5 éves terv :)
  • Lepisilések száma: sok. :) A kedvencem, amikor még a fején is gyöngyözött a lé :)
  • Aludt órák száma: Tegnap este 10-től ma reggel 9-ig nettó 6 óra!!!!
  • Két hét alatt látott híradók száma: 3-4, a híréhségemnek még a katasztrófák is jól jönnek, habár ez kicsit morbid, bocsi.
  • Választási telefonok: 1 db. Bokros. Innen tudtam meg, hogy kiírták a választást! :)
  • Séták száma és időtartama: 2, 1 10 és 1 15 perces Baluval.
Kezdek magamhoz térni, ami jó jel, Babóca hízik, nem tudom mikor jutok el odáig, hogy a többiek blogját is elolvassam, pedig nagyon kíváncsi vagyok. Most valahogy nem vagyok annyira sziporkázó, de nyugi! Ez nem a depresszió jele!! Az a furcsa, hogy tökre érdekel, hogy mi van a világba, meg a többiekkel, és próbálok tudatosan nem csak a Babáról beszélni, kérdezni, holott akik engem hívnak azoknak ez az első kérdés, ami természetes meg jó, csak mire eljutunk odáig, hogy megkérdezzem mi van velük, mert 1 barátságban a másikra is figyelni kell, addigra általában vagy nekem, vagy a másiknak mennie kell. Mindenesetre a telefonszámlánk az egekben lesz januárba, inclusive a vízszámlával. Most ennyi tellett tőlem, lassan itt az ebédidő, remélem addigra Áron is jól lakik!
Pusza!
Nic

P.s.: Ezt a postot Balu gépelte, mivel Én etetőgép funkciót látok épp el. :) :) :)

Nincsenek megjegyzések: