2010. január 15., péntek

Reklámok: Tészkó és a TV

Ugyan ritka dolog de ma a Tuskóban vásároltunk. Csatangolásunk közben egy érdekes khm.. lejárató marketing fogást alkamlaz íme az egyiket lefotóztam:

Szép dolog az összehasonlító elemzés, de szerintem ennek nem itt lenne a helye. De jön még a kutyára úthenger, ha nyílok a CsirkésTészkó, akkor lehet visszakapják..akár óriásplakát formájában.
Miután hazaértünk, elkezdtük nézni a hal a tortán-t vacsi közben. Aztán jött a reklám. Az eredmény 9:5. Gyógyszer és egyéb az egészség megőrzésére ható reklámok Gégen egyéb reklámok. Azt hiszem ez  tökéletes lenyomata annak mi az amivel a Magyarokra hatni lehet. Beteg leszel beteg leszeeeel , de ne félj, van mindenre megoldás, tehát legyél csak beteg majd mi segítünk! Persze jó pénzért. Ja kicsit cinikus vagyok? Sebaj. Én egészséges vagyok. És leszek. Punktum. Balu.

Nincsenek megjegyzések: