2011. március 28., hétfő

Rémálom

Ma hajnalban rémálmom volt. Hajniék meghívtak magukhoz babázni, és én meg elmentem. nem ez volt benne a rémes, hanem, hogy megvártam, amíg Csipu elalszik, és akkor mentem. csakhogy őt egyedül hagytam otthon, mivel ha alszik, akkor nem lesz semmi baj. Egy órát játszottam Simonnal, aztán eszembe jutott hertelen, hogy lassan mennem kellene, és indultam is. Volna. De a cipőmbe CSK valamiért franciasalátát öntött, és nem tudtam elindulni. És akkor tudatosodott bennem, hogy nem tudok elszabadulni, és a gyerekem egyedül van otthon. És biztosan egy órája keservesen sír és kiszárad és kiesik az ágyból és egyéb horror. Azonnal felébredtem. Nem mondhatnám, hogy kellemesen éreztem magam.
08.01. Megyünk bölcsődébe. Pénteken ismét elmentünk, vittük Áront is, meglátogattuk a kiszemelt helyet. Meggyóntunk tojásallergia ügyben, nem lesz gond, megoldják. A lisztérzékenység témát nem feszegettük. Majd ha lesz véreredmény, ami negatív lesz, akkor elfelejtjük a témát! 4 kislánnyal lesz egy csoportba Csipu, majd most csajozhat:) Igaz, ő lesz a legkisebb a csapatban. Hazafelé már lelkiismeret furdalásom volt, hogy két vadidegenre fogom hagyni a gyerekem, akikről semmit sem tudok a nevükön kívül. Igaz, láttam őket a gyerekekkel, de az más, mert akkor biztos nem a vasorrú bába verziót adták elő, ami normál esetben a műsoron van, hiszen ott voltak a leendő pénzes vevők, hanem a mézes mázosat.
Jaj, mi lesz még itt augusztusig. Az agyam és a szívem majd jól harcolgat egymással, és az agyára megyek majd mindenkinek, és hallgathatom a nagyszülőket, meg a rokonokat meg az összes mindenkit, hogy miért adok egy ilyen kisgyereket bölcsődébe, miért nem maradok otthon, mert a gyereknek az anyja szoknyája (jelen esetben én inkább a nadrágot preferálom) mellett a helye, és nekem kell megtanítani mindenre és a legszebb évekből maradok le, és egyebek. És igazuk van! Csakhogy ez a szívtelen anya vissza akar és vissza kell, hogy menjen dolgozni. Úgyhogy maradnak a rémálmok és a lelkiismeret furdalás.

Ps: pár nap, és megérkezik a vándor csatos Gremese MT. Már nagyon várom! Múlt héten ismét elővettem a sajátomat, végre nem télikabátban kellett megküzdenem vele, mentem délelőtt egyedül puttonyosan bevásárolni, olyan jó volt. Pénteken meg persze, amikor Balu a Björnbe vitte a Picit (mentünk a Gimim 25 éves évfordulós megemlékezésére), akkor összefutottam két ismerős NMA-val, rögtön meg is lettünk szólva (igaz, kedvesebben, mint az, aki Balut kapta le még anno a kórház előtt)

8 megjegyzés:

szokei írta...

Ha legközelebb jöttök, akkor lesz francia saláta. :))

Nico írta...

Jaj, ne is mond, még mindig nem hevertem ki. Szerintem ha legközelebb meglátok egy adag franciasalátát, biztos eszembe jut az álmom. De miért éppen ezt a salátát, és miért a cipőmbe???

Zsófi írta...

Én valamelyik nap egy krokodil elől menekültem... Megharapta a kezem, de nem vérzett, csak fájt... Aztán valahogy megmenekültem. :) Az álmok már csak ilyenek.

szokei írta...

Azért francia saláta és azért a cipődbe, hogy ne tudj elmenni. Szerinted mennyi idő alatt szárad meg a cipőd belülről, ha előtte jó alaposan kimosod belőle a salátát? :))

Németh Nati írta...

Nekem is rémálmom volt tegnap, nekem az, hogy Huby elhagyott és nem volt a gyereknek apja. Húdejóvolt felébredni és látni, hogy ott szuszog mellettem.
A bölcsi miatt ne hagyd, hogy megszóljanak, Csipu kiegyensúlyozott vidám gyerek, hamar be fog illeszkedni és jól fogja érezni magát. Melyik böli lett a befutó végül?
Mi a túró az a Gremese MT. ? Én tudatlan vagyok még csak a kocsikabátnál meg a babahajkefénél tartok. Jajj és még kapucnis törölközője sincs Szezinek.

Nico írta...

Ilyeneket én is álmodtam, meg néha gondolom, hogy amennyit rinyálok, Balu úgyis lelép valami gyerektelen ifjú pollackos kolléganővel:(
Bölcsi: magán, Orgonácska
Gremese: háti hordozó, nem mutattam? Te asszem kendőzni gondoltál, de megmutatom ám az enyémet! A kapucnis törülköző viszont nem kocsikabát kategória, az tényleg jó :)

szokei írta...

A Zurad úgy oda van érted, hogy azt már "rossz" nézni. Nyugalom.

Nico írta...

Lájk-lájk :)