2011. március 24., csütörtök

Itt a tavasz!

Észrevettétek? Este 6-kor még nincs sötét, melexik az idő, végre - remélem véglegesen - eltehetem a szekrénybe a "malaclopó" vastag téli kabátomat és a gyerek téli anorákját is (azt mondjuk úgyis kinőtte, már épp itt az ideje). Jönnek a séták, a madárcsicsergés, a napfény és az örömhormonok!!!!!!
A napok csordogálnak, szerencsére már csütörtök van, mindjárt péntek, és megint hárman leszünk. Pénteken délután bele is vágunk a túrázásba. Először megyünk a kinézett bölcsibe pontosítani, meg megmondani a tojásallergiát, meg hogy ugye mehetünk, és mikortól. Utána szeretnék eljutni a volt gimimbe, 25 éve indult, lesz kiállítás, kíváncsi vagyok, lesz-e rólunk is valami:)

Kisfickó köszöni szépen jól van. Kiheverte a betegséget, és egyre fürgébb. Persze anyja szépen szárazedzéseket tart neki, hogy stabilan álljon a lábán, és gyakorolja a lépegetést, ami egyedül még nem megy, csak ha kapaszkodik. Mivel a mi lakásunkban a nagyszobában (itt vagyunk napközben általában) nem nagyon van olyan hely, ahol "körbe tudja araszolni" a szobát, kicsit átalakítottam. A "dohányzó"asztalt betettem középre, így ebbe és a kanapéba már tud kapaszkodni. És a kedves anyuka az asztalt időnként messzebb teszi a kanapétól, és a gyereknek így többet kell lépegetnie. Eddig vette az akadályokat :) Pár napja még újabb edzés van: anya átmegy zebrába, vagy más vadon élő patásba. Négykézláb az oldalaba kapaszkodva áll Csipu és én meg oldalazok elfelé ... ő meg kapaszkodva az oldalamba totyog mellettem. 1 méter a max táv, amit eddig tud, oszt totty a popeszra :) beszélni továbbra sem hajlandó, a hangkészlete kb kimerül a hatalmas kacagásokba, a mamamamamamamammm-ban és az ööööö-ben. Ez utóbbit akkor alkalmazza, ha akar valamit. És Te meg találd ki mit. Ez van, amikor egyszerű (nyissam ki a dobozt, nyomjam meg, hogy zenéljen), de amikor a polcra mutogat, amin kismillió tereptárgy sorakozik, eléggé nehéz kitalálni, mit is szeretne. Majd egy év múlva elmondja :)

7végén voltunk moziban: Király beszéde. Jó volt. Nem az a nagy szórakoztató röhögős, hanem olyan töményen jó. Nem is értem, most nem ketten voltunk a moziban, mint múltkor, jó sokan voltak, pedig nem az esti előadásra mentünk :)
Éhes vagyok, megyek, nézek valami rágcsát. Vagy lehet, nekiállok az ebédnek? Spenót, tükörtojás. Nyami!
Pusszantás!

1 megjegyzés:

szokei írta...

A király beszédét mi is láttuk. Nagyon jó film.