2011. március 4., péntek

10 év.

Érdekes adatra hívta fel figyelmemet a kollégám, mely szerint idén március 1-el vagyok 10 kerek éve a Pollackon. (Ami nem teljesen fedi a valóságot, mert a katonaéveimet is itt töltöttem, igaz nem a Dékáni Hivatalba, hanem a Ped tanszéken) El is gondolkodtam azon 1 keveset vajon hogyan s merre tovább...mert nem szeretnék úgy megöregedni, hogy még 50-0 éves fejjel is csak a gépeket installálom meg nyüstölöm.
Így kitaláltam pár továbblépési lehetőséget magamnak.
- Továbképzés programozói szinten ( ez lehet nem a legjobb megoldás, a mai cyberifjuság lehet lekörözne...)
- Továbblépés rendszergazdai szinten (úgy mint szerver menedszment). Ebben talán van reláció.
- Kitanulni valami új szakmát (pék, lovász, fakopáncs..stb.)
- Van még 1 szakmám , használni azt ( Hát a tö..öm kel fel ismételten hajnalba...bár jó 1 éve rendszeresen megtesszük... )
- Van még 1 szakmám használni azt (De csak szigorúan a felnőttképzésben)

Szóval nem tudom. Valamit tenni kéne, csak lustának érzem magam ahhoz, hogy pl. újból iskolapadba üljek, pedig lehet amit akarok ahhoz szükség lesz rá, vagy legalábbis 1 jó adag plusz időre megtanulni az új dolgokat.

Hát ennyi mára így röviden. Amúgy kicseréltem az Áronos linket, mert a régi szolgáltató abbahagyta a "képforgalmazást"

4 megjegyzés:

szokei írta...

Szép kor a 10 év
Mi az a szakmád, amit csak a felnőttképzésben használnál?

Nico írta...

El sem hiszed: tanító bácsi :)))

szokei írta...

Van két rendes szakmája és infomókusként dolgozik? :)))
Nyissatok napközit. Mire megérkeznek a lurkók, addigra kész a menü, utána lehetne tanítani a gyerekeket. :))

Nico írta...

Jó ötlet :)