2010. július 31., szombat

Okos kisfiam

Nekem egy nagyon okos kisfiam van. Annak ellenére, hogy anno a csecsemőképzőben a "Hatékony és gyors elalvás technikája" órát speciel átaludta, és ezért nem igazán tudja alkalmazni az ott elmondottakat, a "Hogyan ne rágjuk le anyu cicijét, mert azzal magunknak is rosszat teszünk" órán úgy tűnik, hogy figyelt. Ugyebár Őkegyelmessége az eddigi hiányzó fogacskákat rögtön duplázva pótolja, kettő nő párhuzamban, és azzal már szépen lehet(ne) harapni. Mikor kibújtak, akkor féltem is, először nem alaptalanul, mivel a drága rá(m)harapott. Na emberek, én eddig azt hittem, hogy a gyulladt mellből szoptatni, az fáj, de ez sem kutya! A szakmai tanácsok szerint ilyenkor nem sikítunk (bakker, ezt hogyan álljam meg???), mert megijed a baba, és még jobban rá(m)harap, hanem szépen szétfeszítjük kisujjal a szájat, kivesszük a megmaradt bőrdarabot, és szigorú tekintettel megdorgáljuk a kis Kannibált, hogy Nem, mert ez anyának fáj. Erre neki elméletileg meg kell tanulnia, hogy mit szabad és mit nem. Szkeptikus voltam, és bíza sikítás megvolt, de két nap alatt megtanulta ... és én is, hogy az elején odafigyel, és amikor lankad a lelkesedés, akkor biza néha kicsit harap. No és azt is, hogy Balu nincs bent szopinál, mert Csipu Rá figyel, követi a szemével, amit követ a fejével, aminek része a szája, és abban általában az én egy részem is benne van. A gumicici már nem játék, hanem fogas kérdés lett!

Kisfiam most éppen alszik. Mostanában nehezen tudjuk elaltatni. Legtöbbször csak cicivel, ringatni egyre nehezebb (9 kiló), visszatértünk kicsit a cumihoz, úgy tűnik, hogy most elfogadja, valszeg masszírozza az ínyét. Éjjel viszont megint kevesebbet alszik, habár ez relatíve, kinek mi a kevés / sok. Biztos sokan ölni tudnának egy 6 órát egyben alvó gyerekért, én meg itt visszasírom a 8 órát egybe lehúzó gyerekemet :)

Kaptunk kápszert (rizspép) A-éktól, most azzal próbáljuk sűríteni a gyümölcsöket (amit mi mixelünk, a gyáriban van rizsdara sűríteni), mert különben folyik nagyon, nehéz kanalazni. Balu eddig is tagja volt az AT csoportnak, most méginkább. Tudjátok: Balu vagyok. Függő. Tápszerfüggő. Eddig Csipu tápszerét ette poralakban stikában, néha le is bukott (helyes kis fehér por-foltok a ruhán...), de ez az új anyag, ez megőrjítette. Vaníliás, és nagyon finom. (elkészítve is mondjuk, ezt nekem is be kell vallanom). Felírattam dokival egy dobozzal, de most még elhasználjuk A-éktól kapottat. Egy kis nylon zacsiba adta oda, tisztára, mintha egy adag anyag lett volna. Mondtam is neki, hogy ha hazafelé elkap a rendőr, akkor bajban leszünk :)

Megint dörög, így sosem száradnak meg a ruhák... éhes vagyok.... puszi mindenkinek!

6 megjegyzés:

szokei írta...

Elfogulatlan anyuka. :)))
Mi az az AT csoport?

Nico írta...

Anonym Tápszerfüggők :D

szokei írta...

:D

Zsófi írta...

Szerintem tök finomak a tápszerek. Anno rendszeresen többet csináltam Clara-nak, mint amit megevett, hogy nekem is jusson. :))

Dávid írta...

Én a babaételekre vagyok rácuppanva :) Amikor jut egy kis maradék, akkor nagy a boldogság ... de már volt, hogy magamnak bontottam ki vacsira egy finomságot :)

Nico írta...

Na akkor beléphettek a klubba :)))
Mondjuk a sütőtökös kaják nekem is bejönnek, de eddig más nem nagyon :(