2010. július 26., hétfő

7vége

Újabb hét, és ezúttal már nincs az a kutyadöglesztő meleg, aminek nagyon örülök :) Még ha esős is az idő, de rögtön jobb a kedvem!
A 7vége eléggé mozgalmasra sikeredett, de előtte még egy vallomás jön: nem mertük eddig leírni, mert nem voltunk biztosak benne, hogy akkor ez most tényleg az, de jön Csupikánk foga. Illetve egy mintha már át is törte volna az ínyét. És az egészben az a vitzes, hogy mi igazából semmi jelét sem vettük észre. Oké, hogy mindent a szájába töm, de azt már jó régóta, olyan, mint egy kiskutya, mindent megrág, csak max őutána csak nyálasak lesznek a dolgok, és nem mennek cafatokra. Nyála sem sokkal több, mint eddig, nem volt extrán nyűgös, nem volt piros az arca, kiütéses a popója, nem kelt fel óránként éjjel, szóval a klasszik tüneteket nem mutatta. Most meg csiszitolja a cicimet szopi közben néha, még bírom, habár ma reggel már volt egy harapás szerűség, na akkor kiszedtem azonnal! Furcsa érzés :) megvettük az első fogkefét :D

Vasárnap megszületett D kisfia, Nimród. Nem egy sietős gyerek, az biztos, én már egy hete minden nap "állapotellenőrzés" ügyében csörögtem D-re: kivárta, hogy apukája csüt/pénteken elutazzon tréningezni, sajnos azt is kivárta, hogy a kiválasztott szülésznő elutazzon nyaralni (szombaton), kivárta a jobb (hűvösebb) időt, hogy anyukájának ne kelljen 40 fokban vajúdnia. És jó sportkedvelő kisfiúként azt is kivárta, hogy a szülei (igaz, szerintem ez inkább az apukára vall) szépen megnézzék a német F1 futamot, és csak utána menjenek be a kórházba, ahol 40 percen belül kint volt a kis srác:)

Túl vagyunk a nagy szülinapi hajtáson 7végén. Tudom, ilyet nem szabad mondani, mert jó dolog a szülinapozás, meg örültünk is, de annyira fáradt voltam, valószínűleg a múlt heti 3 napos felújítás - költözések + a hőség miatt, hogy nem nagyon vágytam arra, hogy még a 7végén is mászkáljunk.
A felújítás azóta is tart, Tukkóék még vasárnap este 6-kor is kopácsoltak / fúrtak, ma reggel is arra ébredtem. Ez azért vitzes, mert pont ők üvöltöztek A-ékkal a múltkor (ők közvetlenül alattuk laknak), hogy merészelnek 7végén beverni egy szöget a falba. A szülinapok jól sikerültek, habár a vasárnapi kicsit megcsúszott. Csupi nem nagyon aludt délelőtt, és délben teljesen bealudt a szopiba, letettem, gondoltam, úgyis hamarosan felkel. Hát nem kelt. Sógoromék (jaj, de furcsa G-t így nevezni) már kissé idegesek voltak, végül családi nyomásra felkeltettük Csupit, gyorsan megtömtük (szopi elnapolva, csak szilárd) és húztunk. 2 órát késtünk, de megvártak a tortázással, ajándékozással. Sajnáltam Fannit (az ő szülinapja volt), de nem volt szívem előbb felkelteni a gyerekemet, így is olyan kis bágyadt volt a keltegetés után.

Vettünk etetőszéket, narancssárga, kíváncsi vagyok hogyan reagál majd rá a Pici :) Hiper-szuper, igaz nem az a fajta, ami magától eteti a gyereket, mert olyan is van. Majd elmesélem, addig is legyetek jók, jó étvágyat az ebédhez éljenek a csajok, kezeket a paplan felé és szeressétek egymást gyerekek :)

Nincsenek megjegyzések: