2010. július 9., péntek

Életjel

Sziasztok!

Eléggé eltűntünk mostanában, ezért gondoltam, hogy gyorsan jelentkezem. Mint ez is mutatja, már jobban vagyok, ma már tejes ennivalót is küldtem a szervezetbe, de még azért odafigyelek, a pacal light még nincs a menűsoron (ja, nem is volt eddig sem!). Szóval jobban vagyok, és annak nagyon örülök, hogy sem Balu sem Csupi nem kapott el tőlem semmit, igaz, extra mennyiségű kézmosó folyadékot és szappant használtam el. és arra is figyeltem - ezt nehéz volt megállnom -, hogy ne puszilgassam Csupit, pedig azt szoktam ezerrel, és most letiltottam magam :( De ma már nem, kapja is a nyálas csókokat! No meg én is tőle, ismét felfedezte reggel az orromat :)

Tegnap voltunk jó nagyon sétálni a belvárosban, már nagyon hiányzott. A levegő kellemes hőmérsékletben, Csupika elaludt viszonylag hamar, így csak mászkáltunk. Jó volt, élveztem. Végre kiszabadultam a lakásból, meg a Promenádot is, ahol eddig sétálgattunk már nagyon unom. Ilyenkor veszi észre az ember, hogy mennyire beszűkül az élettere. Meg olyankor, amikor véletlenül nem babakocsival mászkálok, hanem csak magam, vagy csak Baluval, és akkor is egyrészt babakocsi tempót nyomok, másrészt nézem, hogy hol lehet menni kocsival. Nem ám át a bozótoson, hanem szépen kerülve, holott lehetne egyenesen átvágni is. Ja kérem, a megszokás :D

Befizettem a héten a szeptemberi miniszabi nyaralásunk előlegét, most már nincs menekvés. Jaj, de mit és hogyan fogok pakolni? És mennyit??? És hova????? Azt hiszem a Kolpingosok agyára fogok menni:) Ismertek vkit, aki volt már csecsemővel a Kolping Hotelben?

Most csak ennyi, majd megkérem Balut is, hogy irkáljon, elmesélheti a babás élményeit - ezúton is jelzem, hogy nagyon-nagyon sokat segített, amíg dögrováson voltam, olyan ügyesen bánik Csupival, hogy csak na!!!! -, hogy még focit is tudott nézni kicsit, és már vannak percek, amikor el tud szakadni az új mobiljától :)))

Nincsenek megjegyzések: