2010. július 17., szombat

Féléves afrikai germán

Hihetetlen gyorsan eltelt ez a fél év...én nem gondoltam volna...és már fél éves a "Kicsike". A keddi orvoslátogatáson 70 cm és 8960-at mutatott a műszer. A doki megen lebakot minket, hogy kis pasa lesz belőle meg nem fog tudni mozogni..hát 1 bullshitt! Azóta rácáfolva a dokira,  gondol 1ett és úgy pörög mint a ringlispíl! Méghogy Pasa! Masszív jó csontozatú gyerek! :) Volt bent velünk 1ütt egy 1 éves kis srác, na azt súlyban levertük, de centiben sem voltunk sokkal alatta... Ha a szőkés haját nem is tőlem örökölte, az alkata úgy hiszem tőlünk lesz, nem Nic alacsonyabb családfájától. De az az érzésem 14-15 éves korára én is fel kell majd nézzek rá, de pláne ha a növekedését így folytatja...

Viszont jobban utána kell néznünk a családfánknak...lehet van valami afrikai vérvonalunk is. Ez a kis lurkó negyed 12 óta alszik mint akit fejbe vertek...most 8:48 van...na kellett szólnom.. felköhögött...persze ez nem jelenti azt hogy fel is fog kelni. :) - de felkelt :) - Szóval míg majd minden kisbaba nyűglődik, Áronka mosolyog, igaz izzad mint 1  ló napi 3-4 dl vizet megiszik pluszba (de lehet többet is) és vígan elvan. Vagy téves az az infó, miszerint a kisbabák szobájában az ideális hőmérséklet 18 C, (A bébiőr 2 napja nem mutat mást vagy 29, vagy 30 fokot) vagy a mi gyermekünk tényleg afrikai génekkel rendelkezik...bár a mai elméletek szerint mindenki onnan származik...a gyerek lehet csak visszanyúlt Ádámhoz és Évához...

No ennyit most dióhéjban megyek pesztrálni én is...volt még 1 csomó minden amit írni akartam de az ihlet elszállt.. ha visszajön jelkez újra!

5 megjegyzés:

Nico írta...

Azt azonban nagyon szeretném én is tudni, ktől van ez a melegbírása a gyereknek, mert a szülők azok teljesen paffok. Én napjában vagy 5* tusolok, szinte minden szoptatás után, és közben is a hőguta kerülget. Nagyon élvezzük a Bömbi légkondiját, sokat autókázunk Csipával a fedélzeten - ő alszik, mi hülünk. Már csak egy nap állítólag és jobb lesz a lég (28 fok, király!!!) Minden percet számolom!

szokei írta...

Kibújt a szög a zsákból!!!
A spanyolok is jól bírják a meleget. Ők klíma nélkül is képesek a tűző napon autókázni sisakban, zárt overállban. :))))

Nico írta...

Idézek egy klasszikust: a fenében, lebuktam :D

Axa írta...

vajon hol lehet DNS tesztet csináltatni??? :D

szokei írta...

Nem kell DNS teszt. A gyerek gyönyörű, a Zasszony szintén. Örülj neki, hogy bírja a meleget. Különben is. Te vagy a gyerek vélelmezett apja. :)))