2009. november 29., vasárnap

7végeee

A zűrzavaros hét után már vágytunk mind2en 1 kis nyugalomra. Ez hál isten úgy ahogy meg is valósult.
Pénteken nagyszerűen sikerült a kajolás az Aranykacsa vendéglőben. Finom ételek, kiváló borok és sörök társaságában.
Igaz másnap reggel a gyomrom kicsit rakoncátlankodott, de aztán 1 kis tejeskávé helyrerakta. Lustálkodtunk 1 adagot még az ágyikóba, aztán reggeli után mosás, aztán irány anyuhoz ebédre. Ebéd után bevásároltunk, Nic kicsit melózgatott, nézegettünk képeket, estére pedig hivatalos volt nálunk a méltán híres FRZS team. Dumálgattunk képeket nézegettünk, - nemrég vettek saját lakást, és hát ugye a tervezőpáros bevetve minden tudását nekiesett a lakás átszabásának - na nem csak lakásosat, hanem 1 velencei utazásosat is.

Másnap ismét lustulás volt az ágyban, aztán Nic kicsi munka, én olvasgatás, majd nekiestem az ebédnek. Egyik maxekom során kaptam 1 kerámiatálat, amire análisan :) lehet felhúzni 1 egész csirkét. A kaja egész jó lett. A melle ugyan kicsit sótlan lett, de a combja valahogy jobban átvette a só ízét. Ebéd után húztam Anyuhoz, Tesóékkal elhoztuk a kiságyat, amit eddig nála lágeroltattunk. Aztán ismételten fotóválogatás, régi képek, fotómontázshoz. Volt még 1 utunk vissza; lapra szereltük Nic régi asztalát, ezt cipeltük visszafele, és most azt fogjuk anyunál tárolni 1-2-3..évig :)

Mindezek után visszajöttem Nic-hez aztán elkezdtünk gondolkodni a karácsonyi ajándékokon. Listát írtunk. Nem mondom, nem 2 sorosat... Hál isten 1-2 név mellé került már ötlet is. Sőt, van ami már meg is van!

Nincsenek megjegyzések: