2009. november 11., szerda

Folyt.köv

Még a tegnapi postot folytatnám. Délután még elszaladtunk Baluval a védőnőhöz, kicsit bekéstünk, de odaszóltam telefonon, és megvárt. Ott is minden rendben volt - méricskélés, elbeszélgetések, panaszok, anyagi dolgok és táppénzes papírok intézése -, majd hívtam is D-t. Randink volt, végre úgy nézett ki, hogy tudunk személyesen is találkozni, a korábbiak D kislányának betegsége miatt elmaradtak, ill. eléggé nehéz összeegyeztetni az óráinkat:(
Most sem volt hosszú a randi, elkormoltunk kocsival D munkahelyére, felszedtük, hazavittük hozzánk, kicsi dumcsi, megkapta a névnapi (aug vége) és a szülinapi (nov vége) ajándékait egyben (ki tudja, mikor látom megint?), és én is kaptam ajándékot: Kismama naplója, egy magyar csajszi írta, tegnap este bele is olvastam. Emberek, fogtam a hasam a röhögéstől, nagyon jó a csaj stílusa, köszi D!!!!! Naplóbejegyzésekkel írja le a terhességét, szerintem nem bírom ki, hogy ne olvassam el egy nap alatt :)
D sajna nem tudott sokáig maradni, ment a kislányáért az oviba, elvittük, amdj elléptünk pelenkázó komód nézőbe, meg vásárolni. Közben kitaláltuk Baluval, hogy van még üdülési csekkünk, ami hamarosan lejár, és dőzsöljünk: elmentünk vacsorázni az Aranykacsa étterembe, amely épp a napokban kapott egy nagyon rangos éttermi kitüntetést. Mit ne mondjak, fincsi volt, nekem csak a papírszalvéta szúrta a szemem, szerintem ilyen helyre a ruha szalvéta dukál, ezen ne spóroljanak!
Este fél 8-ra már otthon is voltunk tele hassal (ez nálunk csoda számba megy!!!!), és lepuffantunk pihegni. Nálam ez a pihegés rövid úton alvásba csapott át, ez valszeg annak is köszönhető, hogy Balu megint ragaszkodott ahhoz, hogy masszírozza a lábamat, amin nálam fel van szereplve az " 1 perc alatt elalszom" gomb :D
(pakolás elnapolva)
Éjjel megint felébredtem. És nem bírtam visszaauldni. Hülye vagyok (tudom, a hormonok!), mert búcsúleveleket fogalmaztam gondolatban, amitől bömbi lettem, és megint bőgnöm kellett, amitől még bömbibb lettem, meg ideges, hogy hogyan lehetek ilyen hülye, ami megint nem igazán altató elfoglaltság. De azért vhogy elaludtam végre.
Ma délelőtt Balu volt oltatni. Nem akarta, de bevállalata az ÉN DRÁGÁM miattam, mert hogy én nem oltatok, csak közben páni félek a vírusoktól. IMÁDOM!!!!!!
Most ő is dolgozgat (délutános), meg én is. Elton John-t hallgatok, és simogatom a pocakom, mert babócánál indul a rendszeres 14 órás aerobic óra :)

Pusszantás!

4 megjegyzés:

Zsófi írta...

Milyen búcsúleveleket? Ha legközelebb felébredsz, akkor gondolj arra, hogy egy virágos réten kergetőztök Axával meg a bébitekkel. Jó kedved lesz és elalszol :) Max örömödben bőgsz majd ;)

szokei írta...

Vagy gondolj arra, hogy Alonso tűzpiros autóján oda lesz majd írva: I love the First Lady of TSFCH. :))

Axa írta...

Na majd adok én Alonsonak, olyat, hogy többet nem tud fogni se kormányt se.... mást! :D

szokei írta...

Plátói szerelemről nem hallottál még? És ha ez úgy nyilvánulna meg, hogy a jövedelme 10%-t átutalja nektek? :))))