2009. november 16., hétfő

Fejjel lefelé

Helló hálló kedves olvasóink! Igen tudom 1000 éve nem írtunk semmit, most viszont végre itthon, így írunk pár sorocskát..miután megvacsiztunk... így most time to wacsÍ!
Na ez bekerült!
Csütörtök volt MiZo meccs, 3x is elhupáltak minket... ideje lesz kicsit összekapni magunkat. Remélem elindúl ezek után a MiZohenger!
A hétvégn végre eljutottunk apuékhoz (Balu) kb 1,5 éve nem láttam. Mindig elkerültük egymást, de most összejött. Elmentünk kajolni Boglárra (Ők Ordacsehiben laknak, teljesen szimpatikus kis nyugis falu, kb 5 km-re a Balcsitól.) dumáltunk, aztán megnéztük a kurijáát - mármint ahol apuék laknak - igazi parasztház. Tök jól kikupálták. Kaptunk 1 adag diót ami még kissé nedves, de majd szépen megszárad.
APuék elött Babakocsiteszten voltunk! Megnéztük, kipróbáltuk bepróbáltuk! Lehet kék lesz belőle mégiscsak??? Tetszett a kék. Maga a kocsi jól fut, és Bömbike is elnyeli szépen!

És a mai nap pedig dokinál voltunk. Reggel fél8-ra oda is értünk. Fél 9-re be is kerültünk. A Baba jól van, Nicole , ki középkorú közepesen fejlett nőbetegként van regisztrálva, nem volt bent sokáig. Odabent kiderült, hogy a prüntyi feje 8 cm. - rendes UH-ra jövő 7en megyünk ez csak nőgyogyós vizsgálat volt - éss fejjel lefelé van! Nic meg is kérdezte: Lesz még forgás-mozgás? Mire a doki: ne legyen! He he he..milyen kis vicces. :) szóval a baba irányba állt! De még várjon azért 11 hetet...kb. :)

3 megjegyzés:

Zsófi írta...

Nic középkorú? :DDD na neee. közepesen fejlett. bakker, mintha valami állatboltban lettetek volna. hogy lehet így leírni egy fiatal nőt?

szokei írta...

Nic!
Ezek szerint még fejlődni fogsz? Akkor még fiatalkorúnak kell lenned. :)))
Beteg? Ezek hülyék.

Nico írta...

Igen, ezen én is jókat derültem. Gondolom azért vagyok közepesen fejlett, mert nem vagy egy hájpacni (az lehet a jól proporcionált nőbeteg???), és nem vagyok alultáplált sem.
Középkorú: hét nincs mit szépíteni, papíron 35 éves vagyok, azt ők nem tudhatják, hgy agyban megrekedtem vhol a 25 magasságában, ami néha inkább 4 éves :D