2009. november 20., péntek

Már csak 2 hét

Mához két hét múlva könnyes búcsút veszek a munkahelyemtől. Még nem teljesen fogtam fel. Utána szabin leszek, meg papírokat intézek, meg valszeg kipakolni sem fogok tudni teljesen, de nagyon furcsa. A 3 kolléga, akik átveszik Tőlem a feladatokat szépen szembesülnek hétfő óta, hogy mit kaptak, mert én már nem nagyon akarok ügyeket önállóan vinni, vigyék ők, én itt vagyok és kérdezzenek. Persze annak ellenére, hogy nagyjából mindenkinek szóltam - szerintem -, hogy én kivonulót fújok, a telefonok csörögnek, hogy jaj lécci segíts. Egy csomó olyan pozitív megerősítést kaptam az elmúlt időszakban, hogy mennyire jól dolgoztam, meg Rám lehetett számítani, meg jaj, most ki fog segíteni, ami nagyon jól esett :) De ez az élet rendje, de azt hiszem, mégiscsak vmit jól csinálhattam ebben a soxor kakófóniás munkahelyen????
Különben jól vagyok, néha meglepődöm, hogy mik történnek. Múltkor is este mentem a mellékes felé, és a folyosón van egy nagytükör. Nem voltam túlöltözve, és nem is vagyok egy gyalog kakukk közlekedésileg (nagyjából este csiga móduszban megyek), és egyszer csak azt láttam, hogy megjelent egy has a tükörben ... majd pár milimásodperc után bekúsztam én is a képbe. Vitzes volt :) És sajna egyre többször érzem úgy magam (fürdés, séta, cipőhúzás), hogy olyan vagyok mint egy méretes krumpli, amibe beleszúrtak alulról két hurkapálcikát (ezek a lábaim). K reklamálta, hogy nincsenek pocakos fotók, Balu Fotógráfus Művész Úrnak jeleztem az igényt, pótoljuk, remélem a 7végén lesz rá alkalom, és töltünk fel pár "sexi képet", és akkor Ti is képet kaphattok Rólam:)
7vége talán pihenős lesz (végre!), habár mit akarok én itt pihenni, decembertől otthon fogok dögleni 2 hónapig .. halálra fogom unni magam, és Balu agyára megyek majd azzal, hogy milyen romantikus sorozatokat láttam 13-16-os műsorsávban a TV-ben.... szegényke :)
Na megyek, vár a robot, de csak Be Light! :)

3 megjegyzés:

Axa írta...

Szexy csini fotókat fogunk csinálni!! :)

szokei írta...

Na hol vannak azok a fotók? :))

Axa írta...

Majd a 7végén fognak készülni! :)