2009. november 21., szombat

szívhang!

Korábban egyszer már próbáltam megtalálni a Béby szívhangját de nem gyütt össze. Aztán tegnap este ismét próbálkoztam, miután 1 Barátom - Zoli , fél éve gyakorló apuka - mondta hogy csak próbálkozzam , mert nagy élmény! Hát tegnap este sem jött össze. Nic valamit ehettet, ihatott mert mire hazaértem felébredt, hogy fáj neki odalent valami. Aztán ez egyre rosszabb lett, próbáltam gyógyítgatni, de hullámokban jöttek a fájások görcsösen a petefészkétől. 20 perc kínlódás után írtam 1 sms-t szülésznő barátunknak, 10 körül, hogy nem csöröghetnék-e neki. Na erre felhívott. Elpanaszoltam neki, hogy mizu, aszonta magnézium  - MagneB6 - és attól jobban lesz. Meg elmagyarázta, hogy lehet a petefészek körüli izmok a ludasak. Úgyhogy itt is KÖSZÖNJÜK még egyszer Krisztának, hogy "fogadott" minket ebben a késői órában!!! A magnézium hatott, Nic elaludt, azonban lemaradtam a dobogásról. Így, nem feladva reggel még1x próbálkoztam, ésss tadam sikerült!!! Meghallottam. Járt mint 1 kis gőzmozdony tatam tatam tatam.. olyan 120-al ahogy ilyenkor normális. :) Aztán reggeliztünk. Nic ivott 1 kis almalevet. Aztán köszönte szépen és kirakta a reggelit :( Így azt hiszem megvan a ludas. Ugyanis tegnap este is volt almalevezés. Letiltottam róla. Halisten most jól van! :)

Nincsenek megjegyzések: