2009. november 5., csütörtök

Valami

Kicsit már rég írtunk. Kedv se nagyon volt meg idő se.
A héten szomorú hírt kaptam anyutól. Tatyána Őrgrófnő - a cicánk, vagyis a környék cicája - Mindenki Tatyija már a másik oldalról vernyákol nekünk. Úgy tudom a cicák elvonulnak 1 rejtekhelyre amikor érzik itt a távozás ideje. Nos a miénk a mi kertünkben szenderült jobb létre. Biztos szeretett nálunk lóógni! Úgyhogy innen is kívánunk neki jó utat odaátra! Én azt vallom, ha valaki elmegy arra gondoljunk így majd engedjük el. (Igen kicsit távolkeleti vagy buddhista vagy tudom is én milyen nézet ez) Utálom azt amikor valaki xx év után is még azon kesereg, hogy valaki elment. Ez az "Úristen mi lesz velem nélküle" hozzáállás nem az én lételemem. Mert minden elmúlik 1x ebben a világban, tehát élvezzük azt hogy itt lehetünk! Itt és MOST! :)
Na ennyit a lelki szólamokból.
Héten kint voltak villanyszerelők, lecseréljük az ezer éves megszakítónkat 1 újabbra. 3 kismegszakító van benne. Mint kiderült az 1ik csak arra volt, hogy a 220ról!! müködő csengőt felügyelje. Ezek noormálisak????
Átkötöttem a kötelezőmet is, spórolva éves szinten egy 5öst. B5 jövőre és 18xxx lesz az éves díj.. Ez asszem egész jó!!
Mára akkor ennyit! Mindenkinek PUSSZA!!

Nincsenek megjegyzések: