2009. november 8., vasárnap

Haladunk a lenini úton...

... mondhatnánk, ha ez már nem lenne régen elfeledett szólás. A héten is újabb lépéseket tettünk annak érdekében, hogy egyszer majd csak rendbe tegyük kis lakásunkat, felkészüljünk a nagy változásra.
A hét eléggé húzósra sikerült, sok maszek Balunál, nekem sok munka (jesszus, már csak 3 hét, és mi mindent el kell intéznem, pakolnom, archiválnom, átadnom, kiértesíteni, papírok stb, nem is akarok belegondolni!). Esténként arra volt időnk, hogy leüljünk pihegni egymás mellé.
Szombaton sokáig aludtunk, 10-kor volt a reggeli. Már a héten eldöntöttük, hogy ezen a hétvégén nem megyünk Anyuékhoz ebédelni, főzünk mi ketten. Az az igazság, hogy múlt héten a halottak napi Berki túra előtt olyan veszekedés volt otthon az ebéd asztalnál, hogy erre sem Balu, sem én nem vágytunk:( Szépen még pénteken bevásároltunk, szombat délelőtt csak a krumplit meg a salátát vettük meg a piharcon, és Balu nekiállt kotvyasztani: hiába, ez az Ő asztala :) Fehérpecsenye, krumplipürés, zöldsaláta (mázsa számra) és párolt zöldségek volt a menű, maradt is holnapra munkás ebédnek:) Isteni fincsi volt! Csak 3-kor fejeztük be az ebédet :D. Én utána véletlenül elaludtam, méghozzá többször (csak becsikom a szemem, mindjárt felkelek), 6 után mentem romokat eltakarítani a konyhába.
Megjött a kiságyunk, ma hoztuk el, Balu anyukájánál tároljuk addig, amig nem tudjuk itt hova tenni. Tegnap meg ma az volt a fő feladat, hogy a TV állványt + polcot kipakoljuk, mert Balu tesójához kerül, aki épp most jött meg, hogy segítsen szétszerelni. Ha ez elkerül, akkor tudjuk "indítani a vetésforgót", és arrébb tenni a bútorokat, hogy legyen hely a kiságynak :)
Megyek is, irányítani kell a Fiúkat:)
Pusszantás!

3 megjegyzés:

szokei írta...

Fehérpecsenye, saláta... nyam-nyam. A krumplipüré nem fogyókúrás, de finom. :)))

Axa írta...

A mekis kaja sem az... ;)

szokei írta...

Én még attól is fogytam. :)