Tegnap és ma de. pakolással telt. Megint kicsit közelebb vagyunk a kisszoba kiürítéséhez. Ebéd Anyós pajtáséknál "pokolian rossz" rántohus majd elmentünk fel a hegyre. A hegy utolsó szakasza tolatással mentem fel mert megfordúlni nem lehet, és így egyszerübbnek tűnt. 3 dolgot nem kalkuláltam be.
1. 4-en ültünk a kocsiban
2. az emelkedő nem 2%-os dőlésszögű.. pöttyet nagyobb
3. A ford hajtáslámca vagy kuplung rendszere nem erre lett kitalálva. (A motor az simáán bírta vlna még 1.4 Power :)
Történt ugyanis, hogy a félúton felfele tolatva, elöbb büdi lett, majd elkezdett valami füstölni a motortérből. Na gyors leállás. Kocsibol ki motor megnez.. hat vagy a kuplung csusztatása, vagy a égszíj az ami iszonyat büdi volt. Azthiszem 1-2 Ezer kilómétert elvettem az életéből. :( De remélem komolyab baja nem lett. (legalább is hazafele ment szépen)
Majd hazamentünk Ősökhöz, kocsit lepakoltuk, és átcaplattunk a Plázába babakocsinézőbe. Szép idő volt. Sajna 1 másik eladót fogtunk ki mint a multkor; kicsit kiakasztottuk, hogy mi 2 funkciós 180 fokban ledönthető , könnyű babakocsit szeretnénk, nem 1 xxx ezerforintos 3 részes csodát aminek a 2 részét 6-8 hónap után nem tudjuk használni. Majd betértünk 1 újonan nyilt kis kávézóba a plázába, ahol 1 forrocsoki, és Melange került kiosztásra Kismama-Papa között. A végén még bepróbálkoztam 1 Angol gyömbéres brutalitással. Alapból jó volt,csak a gyömbér volt benne brutális erős.
No hát ennyit a mai napról. Most itthon döglünk el kéne mosogatni mert a konyha 1 kupi, de nehezen visz rá a lélek... És elkezdünk visszaszámolni.. jövő hét geórally! Jó lenne valami ütős helyezést elérni! Mert ezután 1 idejig ez a móka kimarad az életünkből...
3 megjegyzés:
Kuplungnak lett szaga. Az ékszíjnak csak hangja van, szaga nincs.
Akkor a kuplung.. majd 2-3.000 el az előirt elött viszem be szervízbe. :D
Azt látja a szerelő megbontás nélkül is. Majd szól, ha csereérett. Nekem nemrég volt (kb 170.000 km-nél)
Megjegyzés küldése