2009. október 2., péntek

És Nic péntek délutánja

A manóba, Balu beelőzött a post írással:) Ma én is szerettem volna jelentkezni, mert meg szeretném osztani veletek, hogy ma olyan jó napom van. Annak ellenére, hogy reggel hajnalban keltem, és szutyok idő van, és hideg és nincs nap (és én azt nem szeretem), de ma reggel, mikor sétáltam be olyan kiegyensúlyozott boldognak éreztem magam. Ennek biztos van köze a következőkhöz (nem fontosság, és némelyik banális, de sok kicsi sokra megy!):
- ma reggel beszéltem a nőgyogyómmal, meg ne próbáljam magam beoltatni, nem fogom!
- tegnap estére minden munka feladatomra kiszemelt helyettesítőm elvállalta a feladatot, most van két hónapom betanítani őket, magamat meg kivezetni
- péntek van, és ma korán lelépünk Baluval
- este jönnek Zsuék, dumcsizunk, vacsizunk
- jön a hétvége
- tegnap voltam kismama tornán (eddig ódzkodtam, hogy szolár szőke kiscsaj magyarázzon dolgokat), nagyon jó volt, a "tartó" egy 50+-os gyógymasszőr nő, utána még egy csomót beszélgettünk, törödik velünk (szervez kispapákkal együttes filmvetítést, meg megmutatja, hol vannak relax pontok a szüléshez apukáknak)
- szerdán masszíroztattam hátat, ez is jó volt:)
- bele vagyok szeretve a farmernadrágomba, amit vettünk, az új dolgaimban végre megint nőnek érzem magam, és nem lelakott rozzant dinnyecipelőnek, és jó érzés kilépni benne a lakásból
- jók a véreredményeim

És még az sem tontja el a napjaimat, hogy egyre nagyobb rúgásokat kapok hasba:)
Egyébként Balu postjához annyit, hogy én is ott ültem mellette, szörnyű volt. De engem meg tegnap csaptak majdnem el, épp jöttem el kórházból, gyalogolok a járdán (!!!) erre max 1 méterrel előttem felhajt egy kis suzuki (nem 50-el, de 10el megy, és keresztül a lábjemene, nekem az is fáj), és beparkolt. Azt láttam - nem is értem, hogyan lehet! -, hogy az út, majd járda után van egy sérült parkoló hely, mert ott van egy gyógyszertár, na de kérem, akkor is megvárhatta volna, amig elmegyek, és utánam hajt fel. (Zsolnay szobornál az Iparos Vendéglő előtt). Frászt kaptam:(

Dolgozok még egy kicsit, és utána huss home:) Ha nem beszélnénk addig, mindenkinek kellemes 7végét kívánok!!!!

N.

2 megjegyzés:

szokei írta...

Örülök az orvosi dolgoknak. Neked is kell egy Gatling. Sohasem voltál lepukkant.

szokei írta...

bocsánat nem leppukant nem voltál, hanem lelakott rozzant.