2009. október 2., péntek

Péntek du

Azt hittem ma tipishe Péntek lesz... úgy is kezdődött azaz meló meló, és amikor végre a seggemen ültem megint meló. :/ De most 1 órája nyugi van, így gondoltam írok pár sort.

Multkorjában megen 5 körül mentem hazafelé Krisztina tér, sok sok autó és ugye a zebra. Gyalogos.. lassítok, mondom had menjen, valamikor neki is át kell érni. Igaz a gyalogos a másik sáv oldalán volt, de gondoltam, ha megállok más is megteszi. Direkt nem indexeltem, lássák miért állok ott. Elment kb. 5-6 autó vagy 10 is mire valamelyik jóember végre lefékezett.. gyalogos elindul, erre a hátam mögül , mellettem kb 5 cm-re befurakszik 1 majom, és (szerintem látta miért állok ott) huss áthajt.
Nyomtam neki 1 Dudát, hogy sügérkém észrevegye magát, de csak forgatta a fejét és ment tovább. Nehéz a nép nevelése ilyen téren.. főleg ha csúcsforgalom van, és mindenki siet. De ha csak 1 kicsit gondolkodnak az autósok, akkor belegondolhatna abba, hogy amíg neki kényelmes ülés van a segge alatt, és jó idő a kocsiba, addig a gyalogosoknak eme élvezetek nem mindig adatnak meg. Igaz ott a másik oldal is, amikor a hülye gyalogos, kényelmi szempontból nem hajlandó 10 lépést megtenni a zebráig ,s átszalad az úton. Na az olyannak nem állok meg soha. (tény én is megteszem ezt néha, de akkor ha kocsi sehol. Ha sok az autó irány a zebra) Szóval nem tudom mi lenne jó.. talán 1 mini felüljáró a gyalogátkelők helyett.

Nade máma időben végzünk! Irány 1 új Bababolt ahol babakocsik tömkellege lakozik! Este meg randi Zsuékkal!

2 megjegyzés:

szokei írta...

Kéne egy haatcsövű Gatling gépágyú a kocsira. Szétlőnéd, azt az autóst, aki nem áll meg, amikor te átengeded a gyalogost. Illetve lőhetnéd az úttesten, de nem a zebrán átrohangáló gyalogosakt is. Gyorsabban menne a nép nevelése. Előbb-utóbb elfogynának a renitensek. :))

Axa írta...

Hmm nem is rossz ötlet, asszem beszerzek 1ett! :)