2009. október 19., hétfő

Az E.on-os trafók és a rükverc avagy 1 geórally szavakban

Túl vagyunk rajta. 11.-ek lettünk a 20-ból. De lehettünk volna jobbak is.
Kicsit kapkodósan sikerült elkezdenünk, az elején volt megbeszélés, ahol én írtam össze a dolgokat..és sajnos nem sikerült tökéletesen koncentrálnom. Szokás szerint írkálni kellett a trafók számát. A drága E.on a legutolsó futam óta a régieket fent hagyva felrakott új táblákat is. Az esti etapon ez nem is volt gond, gyűjteni kellett mind2-őt. Nade nappal...én úgy értettem, csak a régit. De a rendezőség az újat mondta (úgy látszik rosszabbodik a hallásom, vagy a 3-4 fokban rosszul terjed a hang) Így hiába mentünk végig frankón az itineren, rossz számokat húzgáltunk, meg aszem valamelyik AE-nek nem írtuk oda a KG-t vagy a Métert, na és ezek miatt a 4. hely helyett csak a 13.-ak lettünk azon az etapon.
A rükverc... Hátt igen.. Hiába nekünk is német autónk van, meg Robiéknak is, a rüfvercet a VW máshova gondolta...történt ugyanis, hogy a 2. gyorsaságit én mentek.. tökjól ment, nade a végén 1 bólyát nem akartam elviinni , mondom gyors rüki azt jólesz... aham..tezsem be.. semmi.. megen.. semmi.. mondom Robi, hol ez a ki..ott rükverc??? Válasz: Hát ott!! Na 10 mp után lámpa fel.. ahha ezen bal elől van és nem jobb hátul!! beraktam és becsorogtunk! Így vesztettünk kb 20 mp-et 1 rohadt bója és a nem kellő felkészültség (igaz most ültem először VW volánja mögött) miatt. Akkor ott tök dühös voltam emiatt aztan ma csak felemlegettük 1-2x azt jót röhögtem rajta :)
Ami a legjoban ment az a bobverseny a mecsekextrém parkban. Én totam neki 1000L igy 4. lettem 1 század mp-vel lemaradva a 2. és 3 századdal az első helyről...

Konkluzióként meg annyit, kevesebbet kell idegeskednem, és jobban koncentrálnom. Majd tavasszal...ha indulunk..ezt majd meglássuk :)

4 megjegyzés:

szokei írta...

Gratulálok. Mit kellett csinálni a mecsekextrém pályán? Csak bobzni időre?

Axa írta...

Ott csak azt. Utana meg rókavadászat volt, de az már nem ott volt. Az annyiból állt, hogy egy kb 1,5 km-es szakaszon erdős területen a fákra kitett ut menti susnyásba elrejtett, és alig kilógó papirra rajzolt rókák melletti számokat kellet leolvasni és beírni AE-be. A többi ami volt, olyant már láttatok :)

JOUE írta...

Szia!

Tök jók voltunk! Ami tök jó, hogy egy csomó sztorival gazdagodtunk amin sok sok év múlva is tudunk majd nevetni :-). Köszönjük a lehetőséget, hogy csapattagok lehettünk.

Axa írta...

Én is köszi, hogy kibírtatok ! :) Akkor ha minden jól megy tavasszal folyt köv!!