2009. október 23., péntek

A helyzet, amit kezelni kell

Tegnap volt a cukorvizsgálatom. Tőmondatokban az eredmény: magas a terhelt cukrom. Én tegnap depressziós lettem, mert abban bíztam, hogy minden előforduló rossz elkerül, és teljesen normális, jó kis terhességem lesz (ok, hányinger leszámítva, meg hátfájás, meg az egyebek, de az belefér). Erre most ez. 7főn megyünk reggel dokihoz, addig szénhidrát megvonás.
Ma már nem annyira vagyok bömbi, beszéltem tegnap este egy kolléganővel, aki cukros, kicsit felvilágosított a dolgokról. És arra jöttem rá, hogy nem jó a sok szőlő, meg 100 százalékos narancslé, mert azok is emelik a szintet. Bakker a szőlő??? Meg a Hoches C????? Nem eszek süteményeket, csokit, kevesebb csipszet eszek, mint pocaktalan koromban, nem híztam el, kismama tornázom (ok, ez nem a heti 1 óra intenzív kosár, de azt ugye most nem igazán kellene) akkor meg mi a fene van??????
De majd ezt is kezeljük. Jobb, mint amikor gluténmentes étrendem volt, mert ott tényleg nyomozni kellett, miben is van glutén, olyanokban, amiről álmodban nem gondolnád, a szénhidrátot meg talán könnyebb "elkapni" és jobb esetben szülés után el is múlik. Úgyhogy most ez a helyzet, no rizs, no krumpli, meg tészta, meg szőlő, meg még mit tom én - majd megmondják a dokik.
Egyébként rendben vagyunk, 3 napos döglés van betervezve kismillió programmal, úgymint vásárlás, kiságy rendelése, barátnő látogatás, takarítás, vasalás, pakolás, úgyhogy a döglés valójában nem lesz döglés... pedig olyan jó lenne.

4 megjegyzés:

szokei írta...

A mi fogyókúránk is a no rizs, no krumpli, no kenyér, no tészta alapra épül. A vércukor szintünk is teljesen normális. Egyél ezek helyett kölest. Remélem nem lesz tartósan problémád a cukorkérdés.
amúgy a szőlőcukor a leggyorsabban felszívodó cukorfajta.

Zsófi írta...

Én azt mondom, ennél nagyobb probléma a terhességed alatt sose legyen. Fel a fejjel, kis odafigyelés, és minden rendben lesz.
A szőlő egyébként cukor. Fogyózók se ehetik. A Hohes C-n meglepődtem én is...

Nico írta...

Most próbálgatom visszafogni magam, de a kenyér az nagy érvágás, igaz eddig sem fehéret ettem:( Vettünk teljes kiőrlésű tönköly búzásat.
Tudom, hogy ez legyen a legkevesebb bajom a babócás 9 hónap alatt, csak az álmaimban 100 %-ig tökéletest terveztem, és most nem az :( 7főn okosabbak leszünk, ha beszéltünk a dokival.

Zsófi írta...

Mindenki tökéletes terhességet szeretne... De elég ritka az, hogy semmi miatt se kelljen aggódnod...