2011. január 4., kedd

Mákostészta

Történt, hogy két és fél éve úgy döntöttem, egyszer élek és invesztáltam egy dögös (szerintem legalábbis) drága keretbe és egy fényre sötétedő lencsébe, mindezt aranyáron, gondolván, mostanában úgysem lesz új szemüvegem!
Tegnap történt, hogy kismilliomodik hangos NEM, NEM NYÚLSZ A SZEMÜVEGEMHEZ erélyes kijelentésem után ismét ezt mondtam, amikor este 8-kor a Gyermek a szemüvegemet akarta letépni a fejemről, de most nem sikerült időben kiszabadítanom a karmai közül, és a keret megadta magát. Eltört. Nálam a mécses tört el. Aki rövidlátó, az tudja, hogy milyen a -5,5-ös szem, aki nem, az örüljön. Pótszemüveg nincs (tudom, tudom, pár napja pont erről beszéltünk Baluval, hogy kellene. Karma). Miközben Csipu fürdött, teljesen kétségbeestem, mert amíg elkészül az új szemüveg, addig én a lakásból sem merek egyedül kimenni, lévén otthon még csak-csak megtalálom a dolgokat, de kint????
Ma reggel visszavittük Makit a dokihoz (még mindig kell gyógyszert szednie, javult, de nem gyógyult), és utána go Ofotért babával, rimánkodni egy időpontért, egy gyors szemüvegkészítésért. A leggyorsabb esetben is 1-1,5 hét, mire elkészül egy új szemüveg. És akkor!!! Az egyik eladó lány szerint van még egy ilyen keret!!! Mindenki ezt kereste, még én is, és meglett :)))) Mák 1!. Mák 2, hogy mivel 3 éves kifutó modell, le volt árazva (így csak 28.000 pénzünk bánta a kalandot). Mák 3, hogy ki lehetett szedni a régiből az üveget és betenni ebbe, úgyhogy újra látok :D
(és lesz pótszemüvegem, megígérem!)
Gyerek alszik, én ezt gyorsan elmeséltem, Balu bement dolgozni, köszönöm a kollégáinak is a türelmet!

3 megjegyzés:

Nikolett írta...

Micsoda mázli! :)))

Jók az új képek!

szokei írta...

Milyen szemüveges az akinek nincs pótszemüvege? Hónapok óta rágom emiatt Zsó fülét. Talán most ráébred arra, hogy kell pótszemüveg is.
28 eFt kifutó modellért? Biztos arany. :)))

Nico írta...

Niki, szerintem is mázli volt!!!
Pittám, olyan szemüveges, aki úgy gondolja, hogy egyrészt volt neki kontaktlencséje (de amióta baba van, nem hordja), másrészt lusta, ill. rossz a szeme, és nem két fillér a pótszemüveg sem.
Ma voltam, rendeltem. Nem is a legvékonyabb műanyagból, és nem a legdrágább kerettel, akciósan lesz 45.000 (igaz, ebből 4.000 Ft a biztosítás).
Nem arany: Diesel. És nem esprit, mert olyan is van ám, úgyhogy óvatosan, hogy mit kívánsz :DDD