2011. január 9., vasárnap

Csordogálnak a napok

Mióta utoljára jelentkeztünk, azóta szép nyugalomban csordogálnak a napok, most igyexem ebből kis ízelítőt adni - várom, hogy kihűljön a sütőtök, hogy meg tudjam csinálni Csipu holnap / meg holnaputáni ebédjét.

Először is, ígéretemhez híven elindítottam a pótszemüveg projektet. Szerdán Anyukám bevállalta, hogy vigyáz picit a Picire, én meg nyakamba vettem a várost, és kértem új szemüveget. Van vmi jó abban, ha az ember rövidlátó és örexik. Ismét egy negyed dioptriával jobb lett a szemem, úgyhogy lassan nem leszek "vakond", csak "vakon" :D Vmikor jövő hét végére ígérték, szép bababiztos a kerete, olyan rúgós kihajlós típusú, de az ördög nem alszik elméletem miatt ezen is lesz biztosítás.

Csipukát pénteken gyógyultnak nyilvánította a családi kupaktanács,a mit meg is ünnepeltünk egy sétával, meg bevásárlással. Elmentünk a belvárosba, már nem is emléxem, mikor voltunk ott utoljára ... még vmikor 3. advent táján, ha jók az emlékeim. Csipu szuszákolt a kocsiban, mi mászkáltunk, és élveztük, hogy kiszabadultunk - Balu a munkahelyéről, én meg otthonról. 7végén is kihasználtuk a jóidőt és séta projekteket tartottunk, ill. megpróbáltuk részlegesen feltölteni a kiürült hűtőszekrényt. Ma CSK-éknál voltunk egy kiadós Tettye túra után túrós rétesezni, és babanézőben. Simonka egyre nagyobb, pedig fiatalabb Csipunál. Édesek voltak: Simon 20 percig egyfolytában karattyolt, miközben játszott, a mi Gyermekünk meg ezen 20 perc alatt ült, és magában játszott, néha kitekintve a szüleire, hogy megvagyunk-e még. Ég és föld a két gyerek. Oszt néha egyszerre mozdultak rá egy játékra, de nem lett mécsestörés belőle, és Csipu sem vette elő "jó modorát" és húzgálta meg Simon haját. Hiába, fejlődik a gyerek :)

Atyám is egyre jobban van, a héten több vizsgálaton is volt, meg next week is. Mivel már én sem vagyok beteg, végre meglátogathattam. Konstatáltam, hogy végre hízott kicsit, már nagyon ráfért. Tegnap és ma is sétált az utcán, szépen halad, ennek nagyon örülök!!!! Nemsokára már jön velem Áronkát tologatni :)))) - persze csak óvatosan.

Két hét múlva randizok a Boss-sal. Jön az igazság pillanata, hogy akkor most hogyan tovább. Gyártjuk a szcenáriókat Baluval, hogy ha A-t mond, akkor én arra mit, ha B-t, akkor mit, és ha eljutunk H-ig, akkor mi legyen a válasz. Ezen sokat majolok. Azon már túltettem magam, hogy sokan biztos szaranyának néznek majd, mert bölcsibe adjuk a Lurkót, de ez a mi életünk, mi családunk, mi döntésünk.

Jól haladok a xmas ajándék könyvek kivégzésével. Lolával az életet gyorsan kipipáltam, szinte le sem bírtam tenni, nagyon jó, egy szinten van Süveges Gergő könyvével, jó a humora mindkettőnek, az biztos :) Esküvős blog könyvet is elolvastam, jókat derültem - ismét :) A Bárdos könyve (Love Story) nagy csalódás volt, messze többet vártam: max 5 többszörösen összetett mondat van benne, vagy olyan, ami több mint 10 szót tartalmazna, és nekem ez a minden bizonnyal nagyon modern írói stílus nagyon nemgyerebe. Hiába, nekem cizeláltabb kell. Fojtásnak "elfogyasztottam" az egyik agynyúzó D. Stell könyvet, habkönnyű, semmi extra fordulat, lagymatag, de kikapcsolni jó, van még egy másik is. Vészhelyzetre, ha nem látnám a VV-t :)) - egyébként Ildikó meghibbant??? Évát?? Normális ez a tyúk??? :DDD

Jövő 7végén party lesz. Kisfiúnk egy egész éves lesz vasárnap, szombaton Party Balu anyukájánál. Náluk ez szokás, hogy összegyűlnek és zsibonganak. Ha nem tudnám, hogy nem igaz, akkor biztos azt mondanám, hogy van egy nagy adag olasz vér bennük, már csak a pizza és a pasta hiányzik, meg a Bella Donna Italia :) Csipuka persze az egészből majd nem ért semmit, lévén neki ez a nap is (még) ugyanolyan, mint a többi, de a családnak kell az ünnep, úgyhogy megyünk :)

Most lassan abbafejezem, megnézem a facsét, és a tököt se felejtsük el :) Pusszantás!

2 megjegyzés:

szokei írta...

Olasz vér? Akkor ismernék a vendettát is. A spanyol "apa" bosszúért kiáltana. :)))

Nico írta...

Kuncogás jel is van a smilesek között? :))