2011. január 3., hétfő

Lassan véget ér egy korszak

Igen, véget ér egy fontos korszak. Egy olyan korszak, amely közel egy éve tart, és pillanatokon belül vége. Pedig hogy megszerettem azt a szőke mosolygós arcot, ami néha néha rám nézett, amikor pelenkáztam a kisfiamat. Tudom, az a világ rendje, hogy változzanak a dolgok, hogy változzanak az arcok is. Meg kell szokni, még ha nehéz is lesz, hiszen nem tudom, valójában mi is indokolta a korszak végét.

Pampers! Mi a fenének kellett lecserélni a pelenkák elején a figurákat? Miért kell eltüntetni az Árja Kisfiút, a Fekete Kiscsajt és a Politikailag Korrekt Kiscsávót? Most honnan fogom tudni, hogy kakil-e majd a tiszta pelusba a gyerekem??? :DDDD

4 megjegyzés:

Dávid írta...

Az elején megijedtem ... de a végén jót nevettem :D

Nico írta...

Ha nem is az, hogy megijedjen vki volt a cél, de azért nem akartam a legelején lelőni a poént :)))

Unknown írta...

Az első csomag új desing Pampersben csak az állatok voltak újak, középen legalább a lepkéskislány megmaradt, de a legújabbnál már az is eltűnt, az egész pelus egy ökofarm, nincs is lányos motívum rajta...

Nico írta...

Ne is mond, a színek is olyanok, hogy alig bírom félkómában megkülönböztetni az elejét és a hátát. Nem teccik na :((