2010. április 4., vasárnap

Tadammm

Eljött az idő, hogy én is beejtsek 1-2 betűt piciny blogunk zsákocskájába. Ezt köszönjük Csumpinak. Ugyanis épp azon voltunk, hogy elindulunk vele megnézzük a szép új autópályánk bekötőit, mert Őkegyelmessége vonyított és toporzékolt; de amikor beraktam a hordozóba, és nagy lengetéssel elindultam az ajtó felé csend lett...odanézek.. szemek csukva. na mondom ilyen nincs. Eddig csináltunk bármit nem csukta be a csipogóját, és ma éppen a babahordozó lesz a nyerő.
Szombaton Nic-kel végre eljutottunk pénzt elverni! Sikerült! Megérdemeltük! Vettünk nacit, pulcsit, kabátot, cipőt. Asszem elvertük a fizum felét...de ha nem is közeljártunk hozzá! :)
Ma pedig meglátogattuk Dinnyeberki szitit! Őlordsága egy ideig jól viselte magát, aztán kicsit eltört neki a mécses, ekkor a nagyszülők elvitték sétálni, mi meg (vagyis inkább Nic) dumálgattunk kicsit. Odakint kiskutyák is voltak Ééédik! Ilyenkor sajnálom, hogy nem kertes házban lakunk...ha így lenne az 1ikk már nálunk is landolna! A picik Farkasölő-Németjuhász keverékek.
Visszaolvasva .. nem tudom hova tűntek a humoros írásaim...az utolsó 2 blog bejegyzésem alig poénos. Na ezen változtatni fogok! I HOPE!
Úristen! Ebbe a Bridget Jones-ba nem is emlékeztem, hogy vér is folyik! Pedig De! Amikor Bridget-et ejti a Grant, azt néz valami filmet, és ott PÁKK! De a kedvencem ebben még mindig a ciciperverz ciciperverz beszólása :)
Lassan 9 óra... Csupikát felkeltjük, megetetjük, és utána remélhetőleg irány az ágyikó, és alszunk alszunk alszunk. Vagy előtte felbontom az 1ik IPM-emet. az utolsó 2-őt még nem sikerült :)

2 megjegyzés:

Zsófi írta...

He-he. Én is Bridget-et nézek. :)

szokei írta...

Én is és azt nézem és nekem is tetszett a ciciperverz.