2010. április 9., péntek

Hogyan is nevezzelek?

Azon gondlkodtam már egy ideje, hogy jó lennne végre eldöntenünk, hogyan is nevezzük A Gyermeket, mert lassan értelme is lesz, és nem fogja tudni szegényke, kihez is szólnak a szerencsétlen szülei, nagyszülei. Az az igazság, hogy én amióta Baluval vagyok, kényszeres becézővé váltam át (korábban kivert a víz az Édesem, Drágám, Cicám és egyéb nevekkel illető pároktól, erre tessék, én is ilyen lettem...).
Tehát a Gyermek nevei eddig: Áron (ezt szinte csak Anyukám használja, ill. mi, ha nagyon nem bírunk vele, persze erre nem igazán hallgat), Csumpor, Csumpi, Csupi, Csupi-pupi, Csumpa-pumpa, Kicsim, Kincsem, Kincsembogaram (ez Balu kedvence), Szotyi, Szimat, Szimathuszár, Kelempász, Kelempászmadár, Szivem, Szivemszotty, Kicsi Huszár, Kakihuszár, Pukihuszár, Pisihuszár (ez mostanéban sűrűn alkalmazott, miután rendszeresen lelocsol valamelyikünket), Kismotor (szopizás közben, amikor bealszik, ébresztő jelleggel), hogy csak a leggyakrabban használtakat említsem.
Azt hiszem, nem tudja, kihez beszélünk, és ez is oylan skrizofrén állapotot idéz benne elő, mint amikor nem tudjuk eldönteni, hogy aludjon (és erre biztassuk), vagy ne. (szopi és böfi közben legyen szíves ne aludjon, de utána igen:)))

Kisházunk táján különben szépen csordogállnak a napok, holnap már 12 hetes lesz a Gyerkőc, el sem hiszem! Most épp a játszószőnyegen alszik, ez már hagyomány, a délelőtti kaja után ebéd előtti szúnyokálást ott tölti, meg kell zabálni :D
Tegnap voltak látogatók: CSK és majdnem teljes családja, Zsombi most nem jött, ellenben Simon igen, tök édes és olyan picike! Persze itt Csupihoz viszonyítok, aki egész 7 hétttel "öregebb" és picit hosszabb, furcsa volt ennyire kicsi babát látni. Persze készültek közös képek is, meg CSK családról is hármasban, hogy megörökítsük Apukát és a Picurt is felhajtottt gallérú piros ingjükben:D

Most búcsúzom, készül az ebéd, lassan lejár a mosógép, és még benézek a postaládámba is.
Kellemes napot, élvezzétek a napsütést!!!!!!!!
Pusszantás!

2 megjegyzés:

Nikolett írta...

Ez most költői kérdés volt, vagy a népes olvasótáborhoz szólt?
Ha kíváncsiak vagytok a véleményemre, szerintem nevén nevezzétek a gyereket, hiszen szép nevet adtatok neki. (Ismerek én olyan kisgyereket, akit Balinak szólít az édesanyja, én pedig naivan azt gondoltam, biztos Balázsnak hívják. Balázsból lett Gábor, a Bali pedig a "bandita" becézése akart lenni.)
Persze ismerősök előtt (blogban, stb) beleférnek az egyéb becézős nevek, mert szinte mindegyik nagyon aranyos, de ha Áronhoz beszéltek, szerintem használjátok a keresztnevét, hogy előbb-utóbb hallgasson is rá. :))

Nico írta...

Költői is volt, meg nem is. Igazából pont bennem is az indította meg a post írásának gondolatát, hogy mi van, ha nem fog hallgatni a nevére később? De most annyira nem "áronos" a feje, hanem olyan kis édes Csupis / Szotyis, stb, hogy nem bírom nem becézgetni :)))) De asszem oda fogok figyelni arra is, hogy áronozzak is, ne csak édesem, meg kincsem, meg kicsim és egyéb dolgok, amiket le sem írtam a felsorolásba :D