2011. április 29., péntek

Körforgás

Csipu nem szeretné megkapni a 15 hónapos oltást. Most már lassan két hete húzódik, és újabb tutti másfél hétig nem lesz. Ma megint dokinál voltunk. 4 napig volt rendben, és tegnap megint köhögés, horror éjszaka, reggelre láz. Újabb antibiotikum csomag. És anya is. Apa éjjel rámparancsolt, hogy húzzak el a dokihoz, nincs mentség. Ma itthon maradt, én mentem. Gégegyulladás. Ami nem lett volna, ha másfél hete elmegyek az akkor már rosszul vagyok magammal dokihoz. Most némaság, meg antibiotikum. Szerencsére olyan, ami mellett lehet szopizni.
Ez van. Majd ha jobb lesz a kedv és a hangulat, jelentkezünk. De addig is pár kedves kép, amit már a facsén láthattatok, de nem mindenki van ott fent, ezért itt is:

2 megjegyzés:

Timea írta...

Szerintem egyelőre örülj neki, hogy nem kapta még meg, mert sajnos Barnus beteg tőle nagyon. Tiszta takony, 2 napja szinte semmit nem eszik, nyűgös és mindenen sir. Remélem hamar kilábalunk belőle, de sajnos ez az oltás a legdurvább azt mondják.
Ui: a képek cukik !!

Nico írta...

Szia!
Én sem várom annyira, de tudom, hogy meg kel kapnia, túl kell rajta esni. mennénk kicsit pihizni, és amig nem vagyunk túl rajta, nem is merek foglalni :(
Ma gyógyultnak nyilvánítottak minket! :)