2011. április 20., szerda

Hullámvasút

Mostanában hullámvasút van. Leginkább a Szentei fiúk lázgörbéje egy nagy hullámvasút. Először - még múlt kedden - Csipué szökött az egekbe, legalábbis azt hittem, hogy a 38.8nál nem lesz nagyobb. Tévedtem. Másnap délre a hőmérő 40,2-nél állt meg. Ok, hogy ebből le kell vonni fél fokot, de én ott akkor azt hittem, hogy szívbaj kapok. Azóta beteg. Kedélye hullámvasút. Lázgörbéje szintén, habár mintha leszálló ágban lenne.
Pár napja Nagykorú Sz. Balázs is megirigyelte a hullámzó lázgörbét, és csatlakozott. Az egyik szobában ő van dögrováson, a másikban a Kiskorú, én meg szasszézok a kettő között. A lakás egy merő koszhalom, habár tegnap már végezve lett némi csinosítgatás, hála a Nagykorúnak, aki bevállalta 2*30 percre a Kiskorú felügyeletét. Szigorúan a kanapén ülve - habár most gyónja, hogy néha nem -, nehogy a Kiskorú felülfertőződjön. Volt vasalás, és porszívózás.
Aztán az én állapotom is hullámzó. Amikor süt a nap, akkor ki akarok menni, sétálni, levegőzni, csak ki a lakásból. De ugye a Kiskorú beteg volt eddig, nem mentünk sétálni, max a dokiig meg vissza. Tegnap volt az első nap, fel sem akartam jönni!!!! Élveztem az oxigént, már ami ebben a városrészben van. Pedig mennyi mindent terveztünk a 7végére (mármint a múltkorira, a mostanit még nem adtuk fel!!). És persze fáradt is vagyok, meg álmos.
Na ja. A kedvem hullámvasútjának valszeg az sem tesz jót, hogy beütött nálunk is az a bűvös hetedik év! Már 3. napja külön alszok Balutól, és ettől nem jobb a kedvem. Kitett az ágyunkból :(((

Most megyek, a Kiskorú felébredt az álmából, adok neki ebédet és megyünk sétálni!!!
Pusszantás!

6 megjegyzés:

szokei írta...

Mielőbbi gyógyulást. Azt hiszem el kell beszélgetni az Elnökkel. Két dolgot kell "beleverni" az agyába:
1. nem lehet beteg
2. nem teheti ki a Zasszonyt az ágyból
+1 vannak hájastársi kötelezettségei.

szokei írta...

huhhh ez lemaradt! :))))))

Axa írta...

feleslegesen száműzött. Tegnap este én is kidőltem :(

Axa írta...

ja, nem Axa, csak ő maradt bejelentkezve.

Axa írta...

feleslegesen száműzött. Tegnap este én is kidőltem :(

Axa írta...

Mára Ő túrt ki,de estére visszaengedett! :) Ez most én voltam a Prezi! Pittám akarata teljesítve, holnap még a dokinak kell ezt megerősítenie...