2011. április 10., vasárnap

Csajozós figura

Hát az van, mit ne mondjak! És nem Balunál, akinek lenne benne igazán koránál fogva tapasztalata, hanem a Kiskorú Sz. Áronnál. Én csak kamillázok, habár lassan megszokhatnám. Most megint alakított. Pénteken G napos shoppingolás ürügyén bevetettük magunkat a helyi Á-ba, elverni a nehezen összekapargatott is vagyonunkat. Csipu egy idő után nyűgösködni kezdett, aztán betértünk az Espritbe. Mit ne mondjak, az eladó csajszi (a helyesebbik / kedvesebbik, na persze) ismer már minket, babamentes korszakban is sűrűn voltunk ott, meg Kisfickóval is. Meglátták egymást, és beindultak a hormonok! Mondtam is a lánynak, hogy ok, hogy tetszik neki a gyerek, de várjon még 16,5 évet, mert addig még kiskorú. Addig max szemezgetés, és nagy mosolygások mehetnek a szülők felvigyázó tekintete mellett.
A másik csajozás az Y.R-boltban. Csipu szintén nyűg, de annyira, hogy már csak a hajam nyugtatta meg. Látvány a következő: gyerek babakocsiban nyüszög, anya behajolva hajával simogatja, ő hümmög, amikor egyszer csak göndör kacaj, és vigyorgó szemek .. de nem nekem szóltak, hanem a szőke eladó csajnak 3 méterrel arrébb. Jó szemmel szúrja ki nemcsak a vau-vaukat, meg a gur-gur-okat, hanem a csibéket is. Csajozós figura, csajozós figura :)
(megjegyzem, tegnap este az InterSpuriban is be akart csajozni, de ott nem engedtük, mert a kiscsaj szintén kiskorú volt, igaz kb. 16 lehetett. Bejöttek egymásnak, mit ne mondjak).

Ma tevékenyek voltunk. Délelőtt bababörze (anyám mennyien voltak, még a parkolóban is árultak, eléggé hamar elment a kedvem), addig Balu Papánál látogatott Csipuval. Utána home, majd miután szpátty programot elindította a gyerek, Balu nekiesett az erkélynek (festés) és meg az ablakoknak (már alig láttunk ki). Most tiszta ablakokkal bűzlik a nagyszoba, mi meg tunyulunk :) Délután - ha elmúlik a nagy szél - megyünk Mislenybe sétálni egy pocakos barátnőnkkel.

Ja! Tegnap - hála Balunak, Tündének és Natiéknak - végre ismét élőben szurkolhattam a kedvenc kosárcsapatomnak!!!! Nagyon furcsa volt! Utoljára még vmikor 2009. októberben voltam nagy pocakkal, most meg Nati ült mellettem hasonméretű (na jó, nagyobb) hassal. Nyertünk. Nem volt jó meccs, de ez nem ide tartozik. Következő évadra visszük a gyereket is!!!!!

Akartam még írni dolgokról, de kiment a fejemből. Igazság szerint tegnap már nekiálltam, de a net szórakozott, és egy idő után feladtam :( A héten nem nagyon voltak nagy történések, próbálgattam a vándor csatost (kép mellékelve), meg néztem, hogy mikor megyünk sétálni (alig várom, hogy kopjon a lábam minden alkalommal pár centit), és elvoltam, mint egy befőtt. Jövő hét remélem szélmentes lesz, és Balu hamar hazajön, és akkor ő is koptathatja a lábát :)))))))

Most mennem kell, Csipu felébredt. Indul az ebéd :)

3 megjegyzés:

szokei írta...

Szeretném tudatosítani bennetek, hogy a hatályos törvények alapján valóban 18 év a nagykorúság határa, de csajozni már 14 évesen lehet.

Nico írta...

valóban, de én egy szigorú anya leszek élénk fantáziával :))) úgyhogy 18 alatt megrontásnak számít minden :)

szokei írta...

Azt a kis jót is sajnálod a fiadtól? :))