2010. november 26., péntek

T.T.T. Avagy Tudományos Tápszer Teszt vol 4.

Kedves Olvasóink! Először is mea culpa, hogy nagyon nagyon régóta nem jelentkeztem a TT következő adagjával. Szánom bánom bűnömet. Többször neki akartam esni, de sosem sikerült. Most viszont itt az alkalom! és ebböl az alkalomból felkértük Dr Habil Debil Francois DeLa Shatell neves francia tápszertesztelőt, hogy legyen segedelmünkre az alábbi tápszer tesztelésében. A MESTER hál istennek hamar kötélnek állt, mind amellett, hogy számos szak lapban és folyóiratban publikál, és vég nélkül teszteli az újabb és újabb tápszereket néha néha 1-2 rókázás közepette... No de nem is szaporítom tovább a szót! Íme hát Ő a nagy Debil Habil!

Bonjour Madoiselle and Monsieur!
Előhszöhr is engedjék meg, hogy hálámat kifejezzem, a szerző Ihránt, mellyel felkérte becsesh személyhemet eme rövidke eszme futtatásra!
Üdvözhlöm Önöket! Remélem jól telik a napjuk! Idelent Fhansziahonban éppen süt a nap, és ez a Pohár portói, ahh Isteni - khm.. Monsignore..a teszt .. a szerk. - Óh jahh igen pardon! tesztemben megpróbálok az eredeti szerző Érték-mértékei alapján tesztelni, mely 90%-ban fedi saját tesztelési struktúrámat is!
Szhoval áljon itt mai tesztünk ahlanya !

Milupa! Ez a név szinte foghalom a közép kategóriás tápszerek piacán! A nagy gyártó kistestvére, gyára egy kellemes lankás domboldalon fekszik, Don de la Perignon lankáin,  ha eccer arra járnak feltétlen keressék fel!
Igen tudom máris visszakanyarodom! Ekszkuzé moá! Szóval egy szép estén nekiestünk eme színes dobozkának, benne a tápszerrel!  kinyitottam valá és belenéztem. A kellemes illat, mely enyhe De Gouse féle háztartási kekszre elékeztetett egyből megcsapta orromat.. hmm ez az enyhe gesztenyés illat mely finom málnás szedres lecsengésű... joyeux érzések kerítettek hatalmába! Azonban midőn belesandítottam, hát lelombozódtam mint La blöki aki a csont helyett gumirágcsát kap! Mik ezek a színek? Hol a keksz virító barnája és a piskóta nap sárgája? Helyette mi van, valami vegyes zagyvalék...brrr! No de nem eltántorodni! Fogtam a cuillert, és belemerítettem! majd irány ama száj! Ízlelgettem, forgatgattam a számban...az anyag kellemesen terült szét mint a dombok Nantes közelében; óó azok a völgyek, s helyek, keblek la fille - Khmm.. monsignore... a szerk - Óh ja igen! Szóval ama táp íze porítva kellemesen bukés először a keksz zamatos íze türemkedik elő, amjd jövell utána pár másodperccel követi őt a piskóta íze, melyből sajnos kiérződik, a nem kellő alapanyag kiválasztása...a várt kellemesen átható majd szépen lecsengő tojásos édeskés íz helyett kissé tolakodó enyhe arroganciával veszi át a keksz helyét...és az egész lecsengése...Ohh Dieu! lehetne zaboláltabb is! De mindent egybevéve azt hiszem egy 3,5-est adhatunk neki!
Az oldódás! Noh ez az melyben maximalista vagyok! Nem tűrök elentmondást, nincs kibúvó! 2010 van! egy mai modern tápszernek oldódnia kell, ahogy kés fut a puha vajban, ahogy levél hull alá az őszi fuvallatban, mint a... - Kissé elértünk a tárgytól ismételten Uram! ( elnézést az olvasóktól! ez a francia hevület... ehh.. A szerk.) - Óhh igen..pardon! Szóval az oldásnak achevé - tökéletesnek kell lennie! isteneknek hála ezen a teszten ez a tápanyag tartalmú készítmény csodásan teljesít! Öntöm és már keveredi is..egyböl összekulminál! Így osztályzatom egy 5ös!
És végül elérkeztünk ama utolsó menüponthoz! Az íz harmóniája vízben oldott állapotában!
Már említettem volt, hogy a por alkati tényezőivel nem voltam maradéktalanul elégedett! Így kissé félve borítottam ki a teszttálkába ama port, és vegyítettem el a forralt majd visszahűtött vízzel. És lássuk..kezdetben a közepesnél erősebb ízélmény, keskeny savakkal, némi gyümölcsös, és cseres hatással finom lecsengéssel. Apro problémám csak a túl lágy ízekkel van...enyhe diszharmóniát érzek bennük...enyhét... így legyen az osztályzatom egy 4-es!
És ezzel be is fejezném! Örülök hogy önökkel lehettem! Bon soir! (tapsvihar tapsviharrrr)
Mi is köszönjük kedves Mester! Ha tetszett a leírás, akkor megpróbálkozunk, más nagy TT mesterekkel is felvenni a kapcsolatot... :) Mindenkinek szép estét! Egyetek és Táápoljatok!!

Nincsenek megjegyzések: