2010. november 3., szerda

Érdekes sms

Először is a jó hír!
Nic apuját levették a gépről, és 1 hónap után hallottuk a hangját is!! Remélem így halad tovább a Lenini úton és mihamarabb ismét kint lesz!! De legalábbis kijöhet az intenzívről!

Na és akkor a cím tárgya...
7főn mozizni voltunk. Megnéztük az Eredetet. Hát érdekes volt bár maradtak bennünk kérdések. Na de most nem is ez a lényeg, hanem mikor hazajöttem, megnéztem a mobilom, kaptam 1 sms-et egy ismeretlen 30-as számról mely így szólt:
Ma is édes voltál, és örülök, hogy meg ismertelek.a pasi kérdést pedig gondold át.mert van más is aki szerelmes beléd,csak nem meri bevallani.
Na gondoltam, vagy átlényegültem nővé (mert sztem ez 1 nőnek ment) vagy félrement az esemes. Írtam neki vissza, bocsi ez 1 kicsit félrement. Mire jött a "kedves " válasz:
Miért te ki vagy?
Na itt gondoltam sokfélét írhatok neki...
1. kivagyok persze mert a gyerek nem alszik éccaka
2. azt néha én is szeretném tudni...
3.anyád, az vagyok! :)
stb...

végül is a következőt kapta:
Hát biztos nem az akire Te gondolsz, mert nem olyan aki arra vágyik, hogy pasik szeressék..max a kisfiam, de Ő sem úgy...
Ezt 1 kicsit emésztette az illető, majd kaptam a választ:
Akkor ez téves, bocsi boldog karácsonyt
Hmm karácsony még messze van, bár annyira már nem is, de hagytam ennyiben, téves volt kész passz.
Node Ő nem, kaptam még 1 sms-t
Nekem is van 1 fiam 6éves és leventének hívják
Na de ezt ki nem x.ja le, gondoltam én, nem fogok idegen pasikkal - vagy kitudja milyen kreatúrákkal - elkezdeni smsezgetni, és erre sem válaszoltam. Na ezek után több sms-t nem kaptam.

1 megjegyzés:

szokei írta...

Hurrá a jó hírre!!!