2010. november 24., szerda

First time

A napokban több "1st time" esetünk is akadt. Először is ugyebár az, amit Balu vidión is megörökített (azóta sem láttam). Csipukánk nagy nehezen átlépte a nagyszoba / előszoba küszöböt (nehezen ment, édesgetni kellett, van ott egy kisebb küszöb, meg más is a padló anyaga / színe / mintázata, biztos az is zavarhatta), aztán azóta sincs megállás! A fürdőszoba nagyon érdekli, de az tabu, igaz az ajtó alján lévő kis résen nagyon szeret(ne) kukucskálni, főleg, ha bent van vki és ég a villany. Tegnap meg teljesen dezsavű érzésem volt, ahogy néztem, hogy teker és nézelődik a folyosón. Van a Tesómról egy gyerekkori kép, ahogy kisnadrágban meg egy takaróval a bejárati ajtó előtt keresztbe fexik és épp a wc ajtón lévő kis lukba néz be. Mi ugyanolyan elrendezésű lakásban lakunk, mint anyuék. Csipu takarót leszámítva dettó ugyanúgy feküdt és nézett be. Épp anyuval beszéltem telefonon. Megható volt :)
2nd 1st time tegnap este zajlott. Elmentünk kicsit sétálni, én vittem MT-vel Csiput, enni is akartunk vmi dzsánkot útközben, de a pocakom rakoncátlankodott egy kicsit, így nálam az evés nem volt annyira jó, Balu mellettem nyammogta a gyrosát. Utána beugrottunk az ISparba, ahol is azon tanakodtunk, hogy vagy én viszem háton a gyereket (nem voltam vmi jól), vagy Balu (ő nem bírja MT-vel sokáig, neki nem kényelmes), vagy felváltva karon (varjú...) lesz. És akkor az ötlet: a gyerek már stabilan ÜL, úgyhogy tegyük csak bele a bevásárló kocsiba :) Lájkolta! Olyan édes volt! Persze a szalagnál megint csajozott a pénztáros nénivel, miközben ártatlan mosollyal prószálta lepakolni a teljes mindenséget, legyen szó polcról, szalagról, bármiről. Úgyhogy most már ezt is kipróbáltuk. (persze Paraanya rögtön letisztította a kis mancsát, amint kivettük...).

A 3rd 1st time pedig hamarosan lesz: megyek kosarazni!!!!!! Nem fáj semmim a szokásosnál jobban, kikészítettem a dolgaim (csak a cipőmet nem találom, szerintem a gyerekszobában bent, ahol a Szoba Tulaj épp szuszog ... fél 6-ig fel kellene ébrednie...), és GO!!!! CSK-val megbeszéltem, min. 30 perc bemelegítés után állok csak be 5 percre (szerinte lesz az 2*5 is... szerintem örülők, ha egyszer 5-öt kibírok), nehogy izomlázam legyen (az nem jó a tejcsinek)... ja, nem vagyok egy Pamela A, de a sportmelltartóm nem jött rám... Drukkoljatok, hogy túléljem :D

Játszótér projektem nem halad. A Helyi Narancs Szerv azóta sem telefonált, mikor lesz a Helyi Imádkozósáska Narancs Képviselőúrnak fogadóórája, holnap szerintem benézek. Közben a NMA fórum pécsi tagozatán is izzítottam a témát, és ki vagyok bukva. Na nem a játszóteres részen, hanem. Ugyebár nem minden nap tok gépközelbe kerülni (még mindig van kisezer megválaszolatlan emilem, bocsika mindenkitől!!!!), ezért több napot szokok visszaolvasni. És mit látok! Bakker, ezek az NMA-knak nincs családjuk? Családi életük? Azon már ki sem akadok (annyira), hogy este 22-24 között van a legnagyobb fórum forgalom (kérdem én: pl. két gyerek után leteszi őket aludni, akkor miért a gép előtt döglik, miért nem a férjével foglalkozik, olvas, megnéznek egy filmet, vagy épp vakargatják egymás hátát?). Na de az, hogy éjjel 2-kor (mert ilyet is láttam) azt írja be vki, hogy "Na, kinek a gyereke nem alszik?" ... el tudjátok képzelni, hogy éjjel a gyereketek felébred, Te próbálod visszaaltatni, nem megy, és akkor bekapocsolod a gépet, hogy beírj vmit a fórumba??????? Elvetemült Traviános énemkor sem kapcsoltam be éjjel a gépet!

Csipu felriadt, mennem kell!

6 megjegyzés:

Dávid írta...

Ki az a / mi az a NMA? Bocsi...

Nico írta...

NMA = Nagy Magyar Anyák. Úgy hívom az eldobható pelenka, hordozz égen, földön, mosódióval moss, és nehogy már tápszert vagy konzerv kaját adj a gyereknek anyukákat :)

Axa írta...

Valamint azokat akik a betétjüket is maguk varják! :)))

Dávid írta...

Szóval ha jól értem, akkor "vissza a természetbe" ... de a technikának nem tudnak ellenállni és éjszaka még mindig blogolnak :) Jó kis balace :)

Unknown írta...

A bevásárlókocsival én is így voltam, alapos kéztakarítás a móka után, de egy levetemült MNA-t láttam bevásárlókocsi takaróval shopingolni.. ez mindennek a csúcsa eddig... na jó múlthéten láttam kenguru hordáshoz kifejlesztett női télikabátot is, az is érdekes darab volt..

Nico írta...

Gremese - akitől a mi MTn van - gyárt bevásárlókocsi bélést. A kabátnál pedig külön divatja van: a Babycap a legmenőbb magyar gyártó ... csak ha érdekelne a dolog:)))))))) de lehet szelfméd is csinálni babás kabátot, de az igazi NMA-k poncsót hordanak :)