2012. január 26., csütörtök

Ágyban

Most valahogy úgy érezzük magunkat mint Pittáék. Ágyban fexünk - igaz nincsenek nyögések ;) - 2 laptoppal. Nic melózik én meg írok 1 kis blogot, ha már megtettük ezt az újévi fogadalmat :)
A testem mostanában makacskodik... kezdődött 2-3 hete a szokásos beállt a derekammal - ez még elmegy évente 1-2x szokott lenni, ilyenkor Flektor fekvés pihentetés 3-4 nap és helyrejön. Nade! most helyrejött, azt bent guggolok Áronnál a kádnál aztan amikor fel akarnák kelni, baromi nagy fájdalom a hátamba, mint akit 1 péklapáttal vertek volna meg... éjszaka 2 flektor tapasz, elmúlt 1-2 nap alatt. Tegnap reggel nyakfájás, majd ma reggel a bal vállam de úgy, hogy csak R2D2-san forgok mint 1 robot. Mókás így vezetni, főleg ha elfelejted és hirtelen balra akarsz nézni, egyből bang a tű a válladba! Lehet a kor teszi, vagy a testem kezdi megunni a 15 kiló fel le emelgetését és cipelését, nem tudom. Csak azt tudom, hogy ha indul a szorgalmi időszak nekiállok úszni! Az segíteni fog, I hope!
Holnap Nic ismét Pest... fu..ing projektek. Lassan megszokom, csak Áron nem annyira. Esténként már rendesen nekiáll "anyázni" na akkor elő kell vennem mindenféle trükköt, autót, labdát, könyvet, fényképalbumot - újabban ezeket nézegeti, nagy apa apa felkiáltásokkal , mert anyára annyira nem ismer rá a rövid haja miatt - kaját, vonatot, SÜSÜT. Hál istennek a filmnézésig még nem jutottam. Az a végső menedék. Valamikor a közeljövőben viszont lesz 1 pasis alvás - anyát elszólítják a gonosz energianepperek. Érdekes lesz. Régebben irtóztam volna tőle, de most inkább kíváncsi vagyok. Áron gondolom kevésbé, de hát az élet már csak ilyen: Tapasztalások sorozata!

1 megjegyzés:

szokei írta...

Ez a derék dolog nem túl jó. Van egy bizonyos kor, amikor a reggeli merevedés derék tájon jelentkezik, de ahhoz még én is fiatal vagyok.:))
Jó úszást. Ha a Zasszony Pesten jár szívesen találkoznék vele, ha van ideje.