2012. február 12., vasárnap

Elfelejtve

Na ennyit au újévi fogadalmunkról...mindenkitől very sorry, hogy 2 hete ide sem bagóztunk. Az első héten Nic és Csipu beteg volt. Csipu bacista - 1 valag gyógyszerrel, Nic meg a vírusgazda, gyógyszer nélkül. Csipun csak akkor látszott, hogy beteg, ha 39 fölött volt a láza - Nicole-on az első 2 napban nagyon. Én meg tengtem lengtem a két beteg között. a 4-5 napra mindketten jobban voltak már, csak a fránya köhögés maradt, na akkor meg nekem kezdett el fájni a torkom, egy kis köhögéssel kiegészülve. Mostanra maradt még belőle, egy adag taknyolás, de már alig; segítettet a méz+fahéj kúra , valamint az elején az aszpirin, és a kimondhatatlan nevű oscillococococooc nevű "homeopata" gyógyszer. Bár nemrég beszéltem 2 jó barátommal is, ők 1 ismerőstől vettek grapefruit mag kivonatot, és aztmondták mindkettejüket kihúzta a virusos-bacis-gombás megbetegedésből. Asszem beszerzek 1 olyat én is és legközelebb kipróbálom!
Lassan több mint 2 hete be vagyunk zárva a Kicsivel a 4 fal közé. -1x-ekben megfázva köhögve nem mertük levinni. Csak erkélytúrák voltak 5-10 percesek. Viszont e hét péntekén már bölcsiben volt! Már nagyon hiányoztak neki a  háremhölgyei biztosan :) Viszont az étvágya a 2. hét elejére ismét leapadt...köszönhető a torkának - fájt, meg a szokásos, itthon anyáékkal nem eszünk dolognak is. Mostanra kezd úgy ahogy megint enni, reméljük most már rendben lesz ez is. Mert van más is...az pedig az alvás. Ismételten kelünk éjszaka.. 1-2 között, Csipu át az ágyunkba, ahonnan is Ő szuszog.. mi meg próbálunk életben maradni 2 rövidebb alvás között, amikor is kapunk 1-1 gyomrost vállast, vagy ép 1 karatecsapást az arcunkba. Ismételten sűrű imáink közt szerepel a "szeretnénk átaludni az éjszakát" nevű mantra...egyre erősebben...
Tegnap megnéztük az eurovíziós dalfesztivál döntőjét. Na aki bekerült arra egyikünk sem adta a voksát. Nekem valahogy nem jöttek be. Meglássuk majd májusban.
Na ennyit mára, ebéd elkészült, a nagyságos úr alszik, mi meg megyünk és eszünk. Rakott husit, kummpival, fehér és sárgarépával.

2 megjegyzés:

szokei írta...

Jó étvágyat!Finom volt? Gyógyuljatok meg.

Axa írta...

Szuper volt! Hiába ISTENI Szakács vagyok!! :-D