2011. június 30., csütörtök

Van, ami sikerül, és van ami nem

A napokban több dolog is dugába dőlt, meg olyan is, ami sikerült, pedig nem is számítottam rá.

Az NMA fórumra írtam, hogy keresek nem agyonhasznált puhatalpú kiscipőt Csipunak, mert az eredetik bitang drágák, és hátha ... Az egyik csaj fel is ajánlott egy cipőcskét, nem is vészes áron, gondoltam helló, ez kell nekem! Szerettem volna előtte próbálni, írtam üzenetet, csaj nem reagált. Oszt igen, hogy bocsika, a férje nem engedi mégsem eladni. ÁÁÁÁÁ.

Múltkor írtam, hogy letettem a csatos hordozó beszerzésről. Ez nem teljesen így van, mert minden alkalommal, amikor délelőtt leszedem, majd felteszem a hátamra, felsejlik benne, hogy most takarítom fel a pántokkal az utcát, és ha lenne egy csatos, akkor ez nem lenne. Licitáltam többször, de mindig elvitték előlem a kiszemeltet. Persze, mert hülye vagyok, és nem ütöm le a fix áron, hanem bízom abban, hogy annál olcsóbban is el lehet vinni. Tegnap volt megint egy aukció. Szépen feljöttem időben (lejárat előtt 5 perccel) Csipuval, nem szedtem le a hátamról, hanem olyan NMA móduszban a hátamon a srácom álltam a vasalódeszka előtt, azon a Dög (laptop polgári néven), és pötyögtem is be a címet... Csipu élvezte :) ... és azt is leütötték reggel... Tudom, ez csak nekem jelent bosszúságot, de akkor is ... uff, kimorcogtam magam.
Aztán, miután kimorcogtam magam, nekiálltam a neten vándor csatosokat keresni. Egy már volt nálunk pár hónapja (ez olyan, hogy 1 hétig ingyen tesztelheted, és utána a következő tesztelőnek kell tovább küldeni, neked annyi a dolgod, hogy fotó és beszámoló a fórumra). Találtam egyet, gondoltam, mit veszíthetek, jelentkezem. És ma reggel kaptam egy privit, hogy mivel a következő 2 csaj nem elérhető, ezért én jövök :D. Felhívtam gyorsan a gyártót, hogy izé, én nem tudom majd 1 hét múlva továbbküldeni, mert nyaralni megyünk, de megnyugtatott, használjam tovább nyugodtan, mert nincs utánam senki :))))) JESSSZZZZZ!!!! Remélem jó lesz a méret!!!

Apu Füreden rehabon tegnap óta. Mi is megyünk 8-án 1 hétre. Csipu ébredezik. Mentem! Pusz!

2 megjegyzés:

szokei írta...

Nic!
Nem tudod hol lehet Ferrarit, Bentleyt megkapni tesztelésre egy hére? :)))

Nico írta...

Pittám! Ezt a titkot szigorúan őrzöm :))))