2010. március 15., hétfő

A csend megtöretik!

Helló háló kedves olvasóink! Igen rég nem írtam már, aminek részbeni oka, hogy nem volt kedvem, másik részbeni meg hogy nagyon időm se. De most vége így március idusán, hogy a Gyermek is alszik (igaz lehet a szaros pelusban..) nekiállok pöntyögni egy kicsit én is. Ha hiszitek ha nem ma 5 azaz ÖT órát aludtunk egyhuzamban. Én nem is tudom ilyet mikor sikerült utoljára. Frissek vagyunk kipihentek és tettre készek! (Pitta csend legyen! :) )
Történt velünk egy-s más mióta utoljára írtam(tunk). Volt kakiprojektünk. Csumpikánk a drága 3-4 napig nem óhajtotta elengedni magát e téren. Aztán kénytelenek voltunk a kúphoz nyúlni. 2x is. De 2 napja kopp kopp kopp ismét szépen van termés. (nem igaz én is kezdek Nagy Magyar Apaként csak pisiről meg kakiról írni...de hát március 15 van a NAGY magyarok ünnepe ugyebár! :) )
Aztán rászántuk magunkat 1 BabyBjörn (Brown/Beige/Barna) megvételére, mert ákciós volt (így sem olcsó) És valamibe Cipelni kell majd Csimpókát. Előnye hogy megfogja a derekat, és 12 kilóig használható. Jelenleg tesztüzemben használjuk.Gondolkodtunk hasznát megvételén is, de mivel van benne műanyag jócskán, ami ugye elöregszik 1 idő után és kitudja mikor pattan el, ezért maradtunk az újnál.
A következő projektünk a bébiülés lesz! :)
Aztán végre valahára bepótlom a 2 hetes elmaradásomat. feltettem 45 képet. Remélem ezekkel 1 időre kellően kielégítjük mindenki kíváncsiságát.
És kicsit néztünk F1-et is.. igaz csak kb. fél órát. Így ma megtudtam, hogy a Gyermek LEHETSÉGES apja lett a nyerő ember. Nic ismételten feltűnően sokat magyarázott Áronkának Alonsoról...lassan érik a DNS teszt asszem!! :)))
Kicsit kezd összevisszává válni ez a mai blog, ahogy jönnek a gondolataim úgy írom Őket. Érdekes Apai érzések is megrohannak sokszor. Lehet mindig itt kéne lenni, de 3 óra masszív bőgés hallgatás után nem mindig van rajtam. És amikor rajtam van mindig elképzelem, hogy jól leírom az érzéseimet, aztán amikor gép előtt vagyok addigra az ihlet elszáll. Pedig csoda jó érzés. Szívet melengető, babusgatni vágyó érzés. Amikor úgy hozzád simul és nem üvölt a füledbe, hanem édesen gügyörészik, vagy láccik az értelem ahogy meg-meg csillan a kis majdnem 2 hónapos szemébe. És az is nagyon jó érzés amikor elnyugszik rajtad. És leteszed, látod ahogy szuszog, és végre kicsit együtt lehetsz a másikkal, vele is össze tudtok bújni beszélgetni együtt lenni, vagy csak feküdni 1más mellet és nem csinálni semmit. Hál Isten az elmúlt 2 napban jutott ki mindenből! Eddig amikor naphosszat csak bőgött akkor az ember néha el-el kívánkozott otthonról (igen... kövezzetek meg nyugodtan...) és emiatt kicsit jó is volt hogy újra el tudtam menni melózni. De ma ezen a 7végén úgy vagyok vele, hogy a TÖKÖMNEK van kedve munkába állni holnap. Amikor itthon is lehetek a kis családommal! Lassan érik ez az Apa érzés de egyre jobb lessz!! Remélem 1x mindenki megtapasztalhatja!!

3 megjegyzés:

szokei írta...

Nagyon jók az új képek. Kezd újszülöttből önálló személyiséggé válni.

Niki írta...

Áronka aranyos. A kacsa jópofa. De te mit csinálsz az utolsó képen? :D

Axa írta...

Háát arra már nem emléxem... :)