2013. január 5., szombat

Kikészülve

Mégpedig többféle képpen, de szerencsére egyik sem súlyos testi tűnetekkel járó kikészülés.
Először is: álmos vagyok és fáradt. A kialvatlanságom lassan 3,5 éve tart, ha jól rémlik, tavaly augusztusban a Balatonnál aludtam utoljára át az éjszakát, az előtt se nagyon, azóta se nagyon. Talán ha havonta egyszer lehetne, de akkor meg a megszokás ébreszt, hogy heló, hol a Kiskorú Vekker? Áron mellett szoktam ébredni reggelente, és nem pihentető így az alvás.
Hétfőn megy élesbe az a rendszer, amin 1 éve dolgozok. És még nincsenek kész az oktatási anyagok. Most is azt kellene csinálnom, de tele van a hócipőm. Tudom, már ezerszer elképzeltem, álmatlan éjszakákon összetettem a fejemben, hogyan is fognak kinézni, de meg kellene csinálni. Most is azt kellene, nem itt blogka írni hülyeségeket :( Be vagyok tojva. Úgy érzem, hogy semmit sem tudok, és hétfőn mindenki (de min. 1300 új felhasználó) engem fog megtalálni, hogy semmi sem megy.... vagy nem úgy, ahogy akartuk, oktattuk, terveztük. De mindegy, ahogy az egyik kollégám, akivel esténként közösen szívtunk bent mondta, ez a hajó már elment, most már nincs mit tenni, mint túlélni. Okos.
Ki vagyok készülve, mert finomat ebédeltünk:) És tele a pocim :) Ez jófajta Kikészülés:)
Ki vagyok készülve, mert - talán a meleg szélfúvás miatt, ami épp most van - olyan érzésem van, hogy vásárolnom kell. De most azonnal. Valamit. De nagyon. De hogy mit, azt nem tudom. Kényszeres költési ingerenciám van!!!!! Délelőtti sétán próbáltam ezt orvosolni, vettem Csipunak egy pólót (a 42. darabot kábé), de nem lettem nagyon jobban tőle. Ha meg véletlenül beszabadulok egy boltba, ahol nem 104-es méretet árulnak, semmi sem tetszik. KOmolyan, nekem kellene egy átalakító brigád, aki kézen fog, elráncigál 5 boltba, és megmondja, hogy mit húzzak fel. Jaj, mert megint arról rinyálok itt, hogylelakott vagyok. Régi lemez....
Megyek, inkább nekifexem az oktatási anyagnak.
Áron alszik. Másfél hét múlva 3 éves. Még csak most született.
Puszi!!!!!!!

5 megjegyzés:

szokei írta...

Tessék elmenni venni valamit. Ne izgasd magad munkaügyben.
Én a teljes ING Bank vámpénztári szolgáltatását állítottam le egy szoftverhibával. Péntek délután derült ki, amikor már nem tudtam kijavítani, mégis jó hétvégém volt. :))

Axa írta...

Köszi Pittám! Nic üzeni, hogy hétfőn lehet a Teljes Eon beszerzés fog ácsorogni...DE! Megyünk a Kolpingba pihenni!!! Én meg majd próbálom elrángatni vásárolni!! :)

szokei írta...

Ha nem az áramszolgáltatás áll le, akkor semmi gond. :))

Nico írta...

Ma fél 5-kor még kérdéses volt, hogy indulunk-e. 7-kor jött a levél, hogy igen. Félek. Az anyagok fent az intrán, én megtettem, amit bírtam.
Nem, az nem áll le... feltéve, hogy meg tudjuk rendelni ami kell (de erre nem kell SAP, ott a Word, meg a fax), max a kifizetéssel lesznek gondok.... de nem lesz, MERT EZ EGY SIKERPROJEKT!!!! :)
Jó éjt!

Zsófi írta...

Na, minden rendben volt?