2013. január 13., vasárnap

Bezárva

Törpe egy hete beteg. Slájmos hörgős köhögése van, a jó a rosszban, hogy nem lázas, és nem a torka / mandulája fáj, ezért legalább eszik. De az rengeteget. Igaz, a főtt meleg étellel továbbra is hadilábon állunk, hacsak nem vmi levesről van szó, mert azt eszi. Pontosabban issza. De mint megtudtam a régi jó étvágya most már a bölcsiben sincs meg, ott is vannak kedvencek, és vannak nemeszemeg-ek. Ezek általában úgy végződnek, hogy vmilyen főzelék. És az egész Siserehad sztrájkol, nem esznek ilyet. Bezzeg rizottó, meg tokány az megy, de főzelék az nem. Persze, mondhatnám, hogy a főzelék az az étel, amihez felnőtté kell válni, hogy megszeresd – ami egyébként így is van – de azért most egy Törpéről, az ő fejlődéséről, vitaminadagjáról van szó. A bölcsisek meg küzdenek, hogy vagy megfelelnek az előírásoknak, és beletömik a főzeléket (velem megtették, kihánytam, azóta a zöldbabfőzelék szagától is hányingerem van), vagy adnak olyat, amit jóízűen befalnak. Most úgy tűnik, a kettes verzsön jött be. De ugye a bölcsi az egy hely, otthon az másik. Otthon semmi sem csúszik. De nem adjuk fel, habár néha tényleg kétségbeesek, hogy nulla, azaz nulla főt ételt tudok a gyerek szervezetébe tenni.  Most pár napja úgy tűnik, hogy a nyeles hús a nyerő. Azt lehet olyan nagyurasan foggal tépni – no meg maszatolni bőszen. Ma megpróbálkozunk a tokánnyal. Balu kotyvaszt, én imádkozok J
Ez a betegség most nem jókor jött. Persze mikor jön jókor? Azt hiszem egyszer már elmélkedtem arról, hogy Áronnak olyan antennái vannak arra, hogy kiszúrja a munka szempontjából leghúzósabb hetet / napokat arra, hogy kidőljön a csatasorból.  Most megint ez történt. Baluéknál 1st hét a Big Telepítő hajcihőben, nálunk az egy éve dolgozok rajta SAP rendszer startja. Nem volt pofám azt mondani Balunak, hogy maradjon itthon ő, mert az elmúlt évben legtöbbször vitte a „balhét” és ő maradt, én meg gályáztam. Most az lett, hogy reggel, amíg Áron nem tért magához én vertem a gépet. Utána Áron, közben 5 percenként telefonálás (szerintetek is 100 %-osan jól indult a rendszerünk????? – elárulom, nem…). Aztán elalvás, Nic püföli a gépet, Balu haza melból, Nic eszik vmit, berobog a melóhelyre, és 7 előtt nemsokkal jön értem Balu, hogy most már ideje lenne… hazamenni, Áronozni, hogy aztán alvás után még jó ideig a gépet püföljem. Olyan szintű levéláradatot kaptam, mint Key User, hogy esélytelen ledolgoznom. Pláne nem meg is válaszolni, elintézni. De majdcsak kilógja magát ez is.
Tegnap vendégeink voltak. Terveztünk egy randit Nati Dupla Mamával is, de mivel van neki egy Bent Lakó, meg egy Már kibújt, ezért a beteg Törpével nem terheltük volna. Viszont FRZS teamnél – legnagyobb sajnálatomra – nincs most ilyen helyzet, őket szívesen láttuk. Jöttek, láttak, Áront meggyőztékJ No de nem ment ám az olyan egyszerűen. A Kisherceg szépen szpátyolt, majd félkómásan kislattyogott a hálónkba, hogy elfogyassza jól megérdemelt szokásos Éliás adagját (rajzfilm, szeretjük!). Útközben félszemmel konstatálta, hogy a nagyszobában vendégek vannak, de ő ment. De nem hagyta nyugodni a helyzet, így negyed óra múlva mégiscsak úgy döntött, hogy megszemléli, ki is az a néni és bácsi ott anyával a kanapén. És ha már ott volt, akkor előadást is tartott. Mégpedig olyat, ami a sokat látott szülőket is meglepte, amolyan premierszerűen. Ugyanis nem szólalt meg. Nem köszönt. Mosolygott a szempillái alól, meg nézett, és bújt a szoknyánk mellé, amikor Zsu kérdezett vmit, de egy hang nem jött ki a torkán. Tessék???? Az én gyerekem meg a szégyenlőség???? Ez új volt. Zsu persze nem hagyta magát, kifejtette, hogy ha Áron nem beszél, akkor ő biza hazamegy, és  zen bánatában elkonzumálja Csipu gyurmakészletének egyik becsben tartott darabját. Na több se kellett! Azt már Nem! És megszületett az első Hang J Amit természetesen még több követett, majd követett, majd követett. A végén hatalmas hancúrparty keveredett a dologból, Robher kis kondiedzést tartott Áronnal, aminek következtében leizzadtak mindketten, mivel az a szó, hogy „Elég” nem szerepel a Kiskorú Légtornász szótárábanJ
Holnap hétfő. Nem szeretem. Fáradt vagyok. Balu is fáradt. Mondtam már, hogylefoglaltuk a Kolpingot? Megyünk február végén egy egész hétre J És megrendeltük a Majdnem 3Éves ajándékát (Futóbicikli), csak a betegsége miatt még nem tudjuk, hogyan lesz a party… majd a doktornéni megmondja kedden.
Puszi, megyek ebédelni!

1 megjegyzés:

szokei írta...

Gyógyuljon meg a lurkó. Pár napja beszéltem a Titkár úrral. Jó időben jó lenne bulizni.
Én gyerek koromban is szerettem a főzeléket. Csak azt nem amiben répa van. Azt most se. :))