2011. május 8., vasárnap

Pisiparfüm, zsebtolvaj és amiről lehet, hogy lemaradtam

Tudom, soxor mondtam már, hogy nem vagyok normális, de most aztán tényleg igaz. Biztosan. Az Axapillow még csak hagyján volt a találmányaim sorában, de a legújabb már tiszta hibbantság! Pisiparfümöt fogunk piacra dobni. Szerintem kisbabás anyukáknál ez is bejön, vagy csak mi vagyunk lükék Baluval? Egyszerűen imádom szagolgatni a gyerek popiját, amikor már picit pipilt, a pelenka illata (olyat használunk, ami kicsit illatosított) + az öblítő + Csipu saját illata + a pipinek a kis illata valami olyan keveréket ad ki, amit legszívesebben órákig szagolgatnék. Persze ez nem megy, mert előbb-utóbb stabil anyag is kerül oda, és na AZT biztos nem szaglásznám :)

Csipunak újabb beceneve van. A Mackósajt, Maci és Mascarpone mellett mostanában néha Zsebtolvajnak hívjuk. Olyan édesen átölel néha, én elolvadok, oszt veszem ám észre, hogy az egész csak elterelő hadművelet, mert oppppáááá, már ki is húzta a zsebemből a pzs-t! Imádja tépkedni, és tudja, hogy hol találja :)

Tudjátok, én nagyon simogatós vagyok. Van, aki Ragadáncsnak is hívott, és ezt a Kisfickónál is szeretném kiélvezni. De lehet, hogy erről már lemaradtam? Végre van mit fogni rajta, nem törik azonnal, szeretném csak átölelni, simogatni, szagolgatni. Ő erre annyira nem vevő, nincs egy nyugodt perce sem, megy, mászik, kúszik, pakol. Asszem lemaradtam a simogatós, odabújós részről valahol 11 hónappal ezelőtt? Következő gyereket "szétszeretgetem" addig, amíg nem bír elmászni, az tutti!!!!

Tegnap végre kiszabadultunk, bementünk a City-be, megnéztük a Tudásközpontot (Balu már többször is látta, én nem, és nagyon kíváncsi voltam). Huh!!! Wow!!! A Kaptár emberek olyan szédítő, hogy ki sem akartam onnan jönni! De Lurkó egy jól irányzott harapást helyezett el a hátamon (Hátiputyiban volt), ezzel is jelezve, hogy elég volt, menjünk innen.

Ma szutymák idő van. Fázok. Álmos is vagyok, igaz, ez tart már egy ideje. Legszívesebben bebújnék a meleg paplan alá, de az még odébb van pár órával.
Egyébként ismételten gondolkodom, hogy abbafejezzük a szopit. Majdnem 16 hónapos. Jönnek a szemfogak, a felső kettő kis tűhegy már kint van, a jobb alsó is jön. Bitang mód fáj, amikor szopizik... persze nem hagyjuk abba, amíg kell neki, addig kapja :)

2 megjegyzés:

szokei írta...

Na ez már egy jobb hangulatú bejegyzés volt. Csak így tovább.

Timea írta...

Úgylátszik a kismamák már csak ilyen feltalálós kedvükben vannak :) Én a felemás méretű melltartón gondolkodom :) Barnuc ugyanis az utolsó 2 szopis hónapban csak a jobb mellemből evett. Igy az kb. volt van 85ös, a másik maradt 75ös... No, hát ez igen szépen nézett ki a melltartóimban :)...erre gondoltam, hogy kéne vmi kifejleszteni :))))) Beszállsz? A pisiparfüm is jöhet és végre gazdagok leszüüüüüüüüünk :)