2011. május 26., csütörtök

Padló

Ilyen a hangulatom. Vagy padlós hullámzós. Áron megint beteg. Köhög, tegnap éjjel lefekvéskor szörnyű volt, fél órát hallgattuk, ahogy álmában percenként felköhög, aztán felkeltettük, és adtunk neki egy szteroid kúpot, amit elméletileg vészhelyzetre tartalékoltunk. Utána tudott aludni a Picike.
Atyámra szívműtét vár. Az erei teljesen el vannak meszesedve, a legtöbb már el is záródott. Tegnap ment előzetes véleményezésre a tüdőgyógyászához. A helyzet, hogy a tüdeje nincs olyan jó állapotban, hogy nyugodtan lehessen műteni. De a szíve meg nincs olyan állapotban, hogy sokáig velünk legyen. Két rossz közül lehet választani. Leginkább ezért vagyok padlón.

Kedden voltam, értekeztem Boss-sal a visszatérés miatt, az sem sikerült úgy, ahogy terveztem, persze ő tök rendes, mindenben támogat, csak olyan furcsa volt. No meg megyünk miniszabizni a Kolpingba next vasárnaptól 4 napra, csak gyógyuljunk meg addigra.
Áron mostanában jógázik, bőszen gyakorolja a hegy állást. Olyan kis édes, így még könnyebb szagolgatni a popeszát (tudjátok, a parfüm :D). Lassan talán csak feláll magától, és elindul :)

Lassan neki kellene állnunk a nászajándéknak FRSZ-ékhez. Már megvan az ötlet, csak a kivitelezés... olyan nihilles vagyok, hogy már a tükörbe sem szeretek nézni. Tegnap voltam agynyúzós kosáron, jó volt, jó leizzadtam, élveztem, de az sem segített ... mondjuk azután jött a hír atyámról, meg Csipu köhögőrohama.... jön a 7vége ... be better, I hope! Sorry guys!

Nincsenek megjegyzések: