2010. december 19., vasárnap

Elveszett Jelentés

Mostanában tényleg nem nagyon vagyok gépközelben, és úgy tűnik, hogy minden bejegyzést egy bocsi-bocsival kell, hogy kezdjem. Pedig annyit gondolok ám Rátok, és születnek is a kis postok a fejemben folyamatosan, csak a megvalósítás / billentyűzetbe öntés marad el.

Virág vs Növény
Az egyik ilyen volt, hogy szavazásra bocsássam a kérdést, amely így szól: hogy nevezed, ha egy virág virágzik? Ja, hogy ez így értelmetlen? Van nekem egy "zöldségem", amit én virágnak hívok. Cserepes, és zöld színű húsos levelei vannak. És évente kétszer lesz neki szép magenta virágja. Olyankor olyan szép :) Különben "csak" zöldellik, de ilyenkor meg szép és színes is. De hogyan mondjam, hogy "virágzik a virág"? :) Nati szerint az nem virág, hanem növény. Nekem virág, virágot szoktam öntözni, és virágföldet teszek bele, nem növényföldet... értitek a dilemmámat? :) Kicsit pihent, nem? :)

VV
Bevvallom, kezdek vv függővvé vválni. Pedig nem hiszem, hogy én vvagyok a célcsoport, de úgy tűnik, annyira le vvagyok strapálvva, hogy kell az agyamnak (vvagy a maradék sós lénak, ami a koponyámban úszkál) egy kis pletyka, és agyzúzó semmiség. Rá vvagyok kattanvva, igaz azért annyira még nem, hogy a neten is online kövvessem, de este nézem. Tegnap Balu is nézte, és hatalmasat röhögtünk Alekosz agymenésén, és Olivvér füvves táncán és nézésén. Meghibbantam!

Családi lét
Balu holnap dógzik last, utána itthon lesz szabin, aminek örülök! Igaz a két ünnep között be kell mennie két napot, de itt lesz addig is velem. Olyan békés ilyenkor minden. És nem azért, mert nem vagyok kettesben Csipuval, és tudok néha mást is csinálni, mint babázni, hanem mert hárman is jól elvagyunk. Hatalmasakat röhögünk, Csipu imádja, amikor lóbáljuk, meg fejjel lefelé lóg, meg megmászik minket. Egy hete cca minden este megcsinálunk Baluval 50 felülést. Én azért, hogy záródjanak a hasizmok, Balu meg azért, hogy legyen hasizma (hogy én ezért mit fogok kapni...). Csipuka általában a 35. és a 40. felülés között jut el odáig, hogy a hasunkra másszon hatalmas kuncogások közepette, így a maradék "szitápp"-okat már 10 kiló nehezékkel csináljuk ... és közben csöpög a nyála, belekönyököl a cicimbe, rekeszizmomba, gyomromba és mindenhova, és sikonyál :)
A xmas vásárlással viszonylag jól állunk, gondoltuk, hogy az utolsó napokban már csak finomítunk, de meg kell majd szervezni. Picike ugyanis kezd betegeskedni, kicsit "dagnyos", pénteken nem is aludtunk sokat :( Ma éjjel már jobb volt, kapott orrcseppet, meg megemeltük kicsit az ágyát két jól megtermett német szótárral. Hope hamarosan gyógyul, mert így apuhoz sem megyek vele, nem szeretném, ha Atyám vmit is elkapna, annyira még nincs jól. A shopping ezért kisebb szervezést igényel, tegnap is anyu vállalta be a picit nálunk, mi meg naivan azt gondoltuk, hogy 1 óra elég lesz .... nem lett, de anyu megoldotta a feladatot :)
Mennénk sétálni is, de kis beteggel inkább kihagyjuk. Most megyünk ebédelnünk, Picike alszik. (ja, ma megmértük, nem is olyan pici: 78 centi.... Kis Óriás :D)

Puszi!

5 megjegyzés:

Unknown írta...

Oh igen! :)
Fürdetés előtt nekem is a VV a progim, akkor nem vagyok egyedül:)) Végülis jobb, mint ha egy brazileposzra állnánk rá...
e

Nico írta...

Lehet, ez vmi kismama betegség? Hogy az agyi potenciálunk a csöppségekkel való egész napos összezártság miatt ennyire "lekopott", hogy már ezt nézzük? :))))

Unknown írta...

Hát lehet hogy a napközbeni Cini-Cini muzsika összes után csak ez segíthet:))))

Dávid írta...

Barnus ma egész nap orditott és köszönte szépen egy percet nem volt hajlandó aludni. Én kezdek megőrülni a mai nap ... Lehet, hogy nekem is néznem kéne a vv-t este? Segit?

Nico írta...

Nálunk a legnagyobb ordítást is meg tudja szakítani a TV, kérdés, hogy meddig. Ill. ami bejön neki, az a Dzsungel könyvének az első száma, azon hatalmasakat röhög ... ja, mindezt persze úgy, hogy a karomban van... Jobban vagytok már remélem!!!